جوهری: هدفم از شرکت در کاپ رسیدن به مسابقات جاکارتا است

پاروزن اسبق تیم ملی رویینگ گفت:برای حضور در مسابقات جاکارتا اندونزی در کاپ آسیایی شرکت کردم و امیدوارم فدراسیون تصمیمی در خصوص شرکت در جاکارتا داشته باشد.

جوهری: هدفم از شرکت در کاپ رسیدن به مسابقات جاکارتا است
وحید جوهری در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ؛اظهار کرد:یک ماه است که تمرینات را به همراه برادرم شروع کردیم تا در کاپ آسیایی که از امروز ۱۵ خرداد آغاز شده و تا فردا ادامه دارد شرکت کنیم. امیدوارم به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.مسابقات کاپ نیز در تهران برگزار می شود. اما در کل باید منتظر باشیم تا برنامه های فدراسیون برای حضور در مسابقات جاکارتا اندونزی که زمانش ۱۵ مردادماه است، اعلام شود.

وی افزود:هم اکنون تمرینات را بدون هیچ قایق و پارویی در شهر ارومیه به همراه برادرم انجام می دادیم.البته قول مساعدت و  مجوز تمرین در سد شهد چای را دادند اما به خاطر مسائل زیست محیطی سازمان آز منطقه اجازه حضور و تمرین در سد را صادر نکرده است.

جوهری در خصوص رزومه ورزشی اش در قایقرانی بیان کرد:از سال ۸۹ تا ۹۴عضو تیم ملی بودم.امسال به خاطر برخی مشکلات مجبور شدم تمرین را رها کنم.اما الان در مسابقات کاپ آسیایی حضور پیدا کردم و امیدوارم فدراسیون برنامه ای به منظور شرکت در مسابقات جاکارتای اندونزی داشته باشد. تمریناتم را یک ماه است ک آغاز کردم و اگر حمایتشان کنند، شاید به مسابقات آسیایی برسیم .اما در هر صورت احتیاج به حمایت اولویت فعالیت است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار