شیراز؛

کشف بیش از 927 کیلوگرم تریاک

فرمانده نیروی انتظامی از كشف 927 كیلو و 500 گرم تریاك توسط ماموران انتظامی شهرستان لارستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمدعلی گودرزی گفت: ماموران انتظامی شهرستان لارستان،‌ هنگام كنترل خودروهای عبوری در جاده بندرعباس به سمت لارستان، به یك دستگاه كامیون كشنده اسكانیا مظنون شدند. 

وی ادامه داد: پس از متوقف كردن خودرو در بررسی مدارك و بارنامه،‌ مشخص شد خودرو تریلر حامل قطعات الكترونیكی است كه از بندرعباس به مقصد بروجن بارگیری و پلمپ شركتی كه محموله را بارگیری كرده، مخدوش شده است. 

فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: در بازرسی داخل كانتینر ۸۴۰ كیلوگرم تریاك كه در ۲۸ عدد گونی به طرز ماهرانه ای در بین قطعات الكترونیكی جاسازی شده بود، كشف و راننده خودرو دستگیر شد. 

سردار گودرزی در ادامه از كشف 78 كیلوگرم تریاك توسط ماموران انتظامی شهرستان لارستان در سه عملیات جداگانه دیگر خبر داد و گفت: ماموران انتظامی این شهرستان از دو دستگاه خودرو سمند 49 كیلو و 500 گرم تریاك کشف و در این رابطه سه نفر را دستگیر كردند. 

وی گفت: این ماموران پس از شناسایی یك قاچاقچی موادمخدر، در بازرسی از دو دستگاه خودرو جك و وانت بار كه در منزل وی در شهرستان لارستان پارك و مواد در آن جاسازی شده بود، 38 كیلوگرم تریاك كشف و در این رابطه 5 نفر را دستگیر كردند. 

انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.