همزمان با پیروزی تیم والیبال کشور؛

از بازی والیبال 2016 با حضور مسئولین رونمایی شد

همزمان با راه یابی تیم ملی والیبال به المپیک یورو از بازی والیبال 2016 رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ همزمان با راه یابی تیم ملی والیبال ایران به المپیک 2016 ریو پس از 52 سال  از بازی رایانه ای "والیبال 2016" به همت بنیاد ملی بازی های رایانه ای و با حضور اهالی رسانه و فعالان در این صنعت ؛ در فرهنگسرای سرو رو نمایی شد. بازی حقیقی والیبال در میدان نبرد این بار به همت طراحان جوان و خوش ذوق کشور برای پلتفرم های رایانه ای و اندروید طراحی شده است.

دانیال طبیعی مدیر پروژه این بازی در گفتگو با خبرنگار اخبارداغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان با ارائه توضیحاتی در خصوص "والیبال 2016" گفت: از آنجایی که مردم به بازی های ورزشی علاقه دارند همین امر سبب شد تا جرقه ایده طراحی بازی والیبال در ذهن گروه زده شود. طراحی "والیبال 2016" حدود 14 ماه به طول انجامید در این حین ما با مشکلات مالی فراوانی رو به رو بودیم. هزینه های تولید بازی چیزی در حدود 120 میلیون نومان خرج برداشت که همه کاملا خصوصی بودند و ما هیچگونه حمایت را از سمت ارگان های دولتی را نداشتیم.


کرامت لو طراح دیگر این بازی در خصوص دغدغه مهم این گروه بازی ساز گفت: ساخت بازی بدون آموزش ها و پشتیبانی های لازم به سرانجام می رسد اما زمانی که مسئولین باید توجه های ویژه را داشته باشند ندارند. اگر از پله اول شروع طراحی بازی حمایت آن ها را داشته باشیم نتیجه بهتری دارد و چه بسا با کیفیت بالاتری بازی را ارائه خواهیم داد.


در پایان؛ تلاقی زیبا راه یابی تیم ملی به المپیک و رونمایی از بازی را به فال نیک گرفته تا به همین منظور کمی هم به بازی های داخلی و بازی سازهای داخل بها داده شود. 


گفتگو ار نوروزبیگی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.