کوهپایه زاده به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد:

تعیین شعبه برای زنجانی در دیوان عالی کشور/ نام قاضی محرمانه است

وکیل مدافع بابک زنجانی گفت: پرونده زنجانی در دیوان عالی کشور تعیین شعبه شد.

تعیین شعبه برای زنجانی در دیوان عالی کشور
رسول کوهپایه زاده در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ اظهار داشت :پرونده مولکم در دیوان عالی کشور تعیین شعبه شده اما بیان نام قاضی رسیدگی کننده و شعبه محرمانه است.

وی افزود: پس از  مراجعات متعدد به دیوان عالی کشور مشخص شد که پرونده موکلم جهت رسیدگی تعیین شعبه شده است و قضات دیوان در حال رسیدگی به پرونده هستند ولی شعبه مربوطه محرمانه بوده و نمی‌گویند کدام شعبه است.

وکیل مدافع بابک زنجانی بیان داشت: مسئولان دیوان عالی کشور اعلام کرده‌اند این اقدام از آن جهت است که قضات فارغ از حواشی و جو رسانه‌ای و سیاسی در آرامش به کار قضایی خود بپردازند.ما ضمن اعتماد به دیوان عالی کشور به عنوان عالی ترین ملجاء عدل و داد امیدواریم این محرمانه بودن برای شکات و مدعی‌العموم هم صادق باشد و اصل برابری و تناظر رعایت شود.

کوهپایه زاده گفت: امیدوار هستم با عنایت به لایحه فرجام‌خواهی در اعتراضات و ایردات جدی و اساسی که در دادنامه بدوی وارد است و در نظر گرفتن صراحت قوانین و مقررات موضوعه و اصول دادرسی عادلانه کیفری دیوان عالی کشور همچون گذشته با حفط استقلال کامل و تأکید بر اجرای قوانین رأی عادلانه‌ای صادر نماید و همانطور که نباید حقی از بیت‌المال تضییع گردد حقوق شرعی و قانونی موکل نیز ملحوظ نظر قضایی قرار گیرد و از نقض قوانین و مقررات جلوگیری شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار