کرمان؛

جنگ های شادی رمضان در قلعه گنج محروم

مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان گفت:در ماه مبارک رمضان، مردم شهرستان محروم قلعه گنج، هر افطار میهمان خانه های ایرانیان خواهند بود

جنگ های شادی رمضان در قلعه گنج محرومبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،احمد علیرمضانی مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان امروز گفت برای نخستین بار ، ماه مبارک رمضان امسال، ویژه برنامه جنگ رمضان، در شهرستان محروم قلعه گنج تهیه و از شبکه های استانی و سراسری پخش خواهد شد.

وی افزود این جنگ قرار است با حضور هنرمندان کشوری ، شخصیتهای علمی و فرهنگی و فعالان اقتصادی برگزار شود و از اولین جمعه ماه مبارک رمضان هر شب از ساعت 21 تا 22 از شبکه استانی و حدود 20 دقیقه از شبکه های سراسری پخش شود.

 شهرستان قلعه گنج در جنوب استان کرمان به عنوان شهر نمونه اقتصاد مقاومتی تعیین شده و طرحهای متعدد اشتغالزایی با تکیه بر توانمندیهای بومی منطقه در آن در حال اجرا است .

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان همچنین از طراحی و اجرای یک مسابقه تلویزیونی با موضوعات مذهبی ویژه ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت این مسابقه با عنوان مشکوه النور به صورت پیامکی برگزار می شود و تاکنون سازمان اوقاف و امور خیریه اهدای جایزه به تعدادی از برندگان را برعهده گرفته است.

علیرمضانی همچنین گفت ویژه برنامه افطار که هرسال به طور زنده از شبکه استانی مرکز کرمان پخش می شود، امسال از لحاظ شکل و محتوا متحول شده است و سعی بر معرّفی شخصیّتهای استانی، افراد خیر و کسانی که میتوانند الگوی دیگران قرار گیرند دارد.

وی پخش ویژه برنامه های شبهای قدر از شبکه استانی مرکز کرمان را هم متفاوت از پارسال دانست و گفت شبکه استانی صدای مرکز کرمان هم علاوه بر پخش زنده جمع خوانی قرآن کریم در استان، هر نیمه شب مراسم قرائت دعای ابوحمزه ثمالی را به صورت زنده از یکی از مساجد شهر کرمان پخش خواهد کرد.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار