کرمانشاه؛

ثبت نام بیش از 90 درصد از دانش‌ آموزان مقطع ابتدایی استان کرمانشاه برای کتب درسی

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت:تاکنون ثبت نام بیش از 90 درصد از دانش‌ آموزان مقطع ابتدایی استان کرمانشاه برای کتب درسی انجام شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سلیمان محبی گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده سامانه ثبت‌نام کتب درسی دانش‌آموزانی هم که در این بازه زمانی موفق به ثبت‌نام نشوند در ماه‌های تیر و مرداد مجددا فعال خواهد شد و دانش‌آموزان تا 20 شهریورماه نیز برای موارد انتقالی، ویرایش و ... فرصت دارند.

وی گفت: در حال حاضر کتاب‌های درسی دانش‌آموزان استان در بین مناطق و نواحی تقسیم شده است و از 20 شهریورماه برای توزیع در اختیار مدارس قرار خواهند گرفت.
محبی گفت: حدود یک میلیون و صد هزار جلد کتاب برای دانش‌آموزان پایه‌های اول تا پنجم وارد استان شده است.
به گفته محبی تنها کتب درسی پایه ششم که قرار است تغییرات جزئی داشته باشد وارد استان نشده است که این کتاب‌ها نیز تا پایان تیرماه وارد استان خواهند شد.
به گفته محبی ثبت نام دانش‌آموزان مقطع پیش‌دانشگاهی برای کتاب نیز اینترنتی خواهد بود.
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه تهیه کتاب برای دانش‌آموزان مقطع متوسطه اول و دوم از طریق کتابفروشی‌های سطح شهر انجام خواهد شد، گفت: از هم اکنون پیش‌ ثبت‌نام در برخی از کتابفروشی‌ها آغاز شده و کتب درسی نیز از اوایل شهریور در اختیار دانش‌آموزان قرار خواهد گرفت.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار