شاه علی دوست: سایپا با فرکی به سهمیه آسیا می رسد

هافبک تیم فوتبال سایپا گفت: با وجودیکه سایپا در نیم فصل دوم وضعیت خوبی نداشت ، اما با تدابیر کادرفنی جدید، تلاش خود را برای رسیدن به سهمیه آسیا به کار می گیریم.

شاه علی دوست: سایپا با فرکی به سهمیه آسیا می رسد روزبه شاه علی دوست در گفتگو با خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ درباره تمدید قرارداد با تیم فوتبال سایپا تهران گفت: من با سایپا تا پایان لیگ شانزدهم قرارداد داشتم اما پس از صحبت با مسئولان باشگاه به توافق رسیدیم تا یک فصل دیگر قراردادم را تمدید کنم. بنابر این تا پایان لیگ برتر هفدهم در سایپا بازی خواهم کرد.
 
وی درباره جزئیات این تمدید قرارداد بیان کرد: به هر حال درباره کلیات قرارداد جدید به تفاهم رسیدیم.البته مسئولان باشگاه  خواستند تا مبلغ پیشنهادیم را تعدیل کنم که من هم با توجه به تعصبی که به سایپا دارم  و می خواهم به این تیم کمک کنم، تخفیف دادم.
 
شاه علی دوست درباره این که آیا در لیگ آتی به پست موردعلاقه اش باز می گردد یا خیر، اظهار کرد: در لیگ پانزدهم به دلیل نیاز تیم و تشخیص کادرفنی در پست های غیر تخصصی به میدان رفتم اما با توجه به این که سال ها سابقه بازی در پست هافبک دفاعی را دارم، به نظر خودم تغییر پست چندان به صلاحم نبود. هر چند به تصمیم کادرفنی احترام گذاشتم و در هر بازی که به زمین می رفتم برای موفقیت سایپا تمام تلاشم را به کار گرفتم.
 
وی افزود: فکر می کنم امسال حسین فرکی روی بازی من در پست هافبک حساب باز کرده و چندان اعتقادی به تغییر پستم نداشته باشد.
 
هافبک تیم سایپا در خصوص هدف این تیم در لیگ شانزدهم، گفت: تیم ما تا نیم فصل لیگ پانزدهم وضعیت خوبی داشت و جزو مدعیان به حساب می آمد اما در ادامه دلایلی دست به دست هم داد و  از هدف دورمان کرد.  این گونه که از ظواهر امر پیدا است، با تدابیر کادرفنی جدید می توانیم در لیگ شانزدهم جایگاه بهتری را به دست آورده و سهمیه آسیا را کسب کنیم.
 
شاه علی دوست درخصوص تمدید قرارداد ابراهیم صادقی کاپیتان سایپا، بیان کرد: ابراهیم صادقی قوت قلبی برای تمام بازیکنان سایپا به خصوص خودم به شمار می رود. سال ها است که با کاپیتان سایپا هم اتاقم و به صورت رایگان از تجاربش استفاده می کنم. به هر حال خیلی خوشحالم که با تمدید قرارداد صادقی، یک سال دیگر می توانیم در خدمت وی باشیم. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار