بیانیه نیروی انتظامی در آستانه ماه رمضان؛

برخورد با مراکز پذیرایی بدون مجوز در ماه رمضان/ رانندگان از هر گونه تظاهر به روزه خواری اجتناب کنند

نیروی انتظامی با صدو بیانیه ای اعلام کرد: مراکز پذیرایی بدون مجوز از اذان صبح تا اذان مغرب اجازه فعالیت ندارند و در صورت مشاهده، برابر ضوابط و مقررات با متخلفان برخورد خواهد شد.

ناجا با مراکز پذیرایی بدون مجوز در ماه رمضان برخورد می کندبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ناجا در این بیانیه تصریح کرد: به منظور رعایت حال مسافران و افرادی که دارای عذر شرعی هستند، متصدیان مراکز پذیرایی بین راهی، پایانه ها، فرودگاه و راه آهن می توانند با اخذ مجوز از پلیس نظارت بر اماکن عمومی با رعایت شئون اسلامی با استتار مکان به گونه ای که در ملاء عام تظاهر به روزه خواری صورت نگیرد، فعالیت کنند.

براساس این بیانیه، تمام رانندگان و سرنشینان وسائل نقلیه اعم از عمومی و شخصی موظف به رعایت حرمت ماه مبارک رمضان هستند و از هر گونه تظاهر به روزه خواری، ایجاد آلودگی صوتی و اعمال منافی شئونات مکتبی اجتناب کنند.

این بیانیه افزود: نیروی انتظامی در زمان افطار و شب های قدر که حضور و تردد مردم تراکم بیشتری دارد، تلاش می کند با حضور مأموران خود رفت و آمد را تسهیل و امنیت را ارتقاء بخشد و البته همکاری مردم و روزه داران محترم بسیار راهگشا خواهد بود.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: یکی از جهات معنوی این ماه مبارک رعایت بیش از پیش عفاف و حجاب و دوری از ناهنجاری هاست؛ لذا انتظار می رود همگان ضمن رعایت فضای معنوی حاکم بر جامعه، اخلاق و پوشش اسلامی را مراعات و در این مهم نیروی انتظامی را یاری کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار