انتخاب مربی برای تیم المپیکی جاده/کسب 229 امتیاز از سوی رکابزنان ایرانی در تور ژاپن

مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری گفت:رکابزنان ایرانی در تور ژاپن 229 امتیاز کسب کردند که موجب افتخار کشور شد و به زودی برای تیم المپیکی مربی داخلی از سوی کمیته فنی انتخاب می شود.

چایچی:انتخاب مربی برای تیم  المپیکی جاده/کسب 229 امتیاز از سوی رکابزنان ایرانی در تور ژاپنمصطفی چایچی در گفتگو با خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ اظهار کرد: باید منتظر بود تا کمیته فنی مربی تیم ملی استقامت را معرفی کند. البته ما در کشور خودمان مربیان خوبی داریم که به احتمال قوی مربی ایرانی انتخاب می شود.تیم جاده که برای حضور در تور بین المللی ژاپن رفته بود توانست 229 امتیاز در بخش انفرادی و هم تیمی کسب کنند. این اتفاق خوب  موجب افتخار کشور هم شد.
 
وی افزود: برای انتخاب مربی گزینه ها باید در کمیته فنی معرفی شوند.نظر ها بررسی و مربی انتخاب شود.
 
چایچی در خصوص تیم سرعت و انتخاب مربی برای این تیم توضیح داد:تیم سرعت در یک برنامه جمع بندی شده باید شرایطش بررسی شود. اواخر تیر ماه به اردوی برون مرزی در کشور چک و اروپا اعزام می شوند. مسابقه انتخابی رکابزنان تیم ملی سرعت را یک روز پس از افطار برگزار می کنیم. این مسابقه تنها به صرف انتخابی نیست بلکه وضعیت رکابزنان باید یکسان باشد. برای شرکت در تیم ملی 3 نفر انتخاب می شوند و هدفمان حضور در ورد کاپ و کسب امتیاز است.
 
وی در خصوص مسابقات آینده تاکید کرد:برای تیم سرعت بازی های آسیایی داخل سالن را داریم که مرداد ماه برگزار می شود و قصد آمادگی حضور در مسابقات را داریم.بنابراین باید روی آنها کار کنیم تا نتیجه بگیریم.مسابقات بازیهای آسیایی سال آینده 2017 برگزار می شود به این خاطر باید ازالان روی رکابزنان تمرکز داشته باشیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار