اولادقباد در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مجلس باید از تصویب قوانین زمینه‌ساز فساد جلوگیری کند

نماینده مردم تهران گفت: طبق فرمایشات رهبریT نمایندگان باید از تصویب قوانینی که زمینه سازفساد است، جلوگیری کنند.

////////فریده اولادقباد در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص دیدار رهبری و نکاتی که  ایشان به نمایندگان متذکر شدند، گفت: یکی از توصیه های بسیار مهم رهبری به نمایندگان ملت  انقلابی بودن، انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن بود.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در سخنان خود از انواع و اقسام لغزش ها را برای نمایندگان مشخص کردند و نمایندگان را موظف دانستند تا از دستاوردهای انقلاب حفاظت کنند.

نماینده مردم تهران با اشاره به بخش هایی از سخنان رهبری درباره شیوه قانون گذاری گفت: ایشان فرمودند که قانون باید باکیفیت باشد و نباید تراکم قانون نداشته باشیم و نمایندگان باید از قوانینی که زمینه سازفساد است جلو گیری کنند.
 
اولادقباد ادامه داد: رهبری در این دیدار مهم ترین موضوع کشور را موضوع اقتصادی دانستند و گفتند از اسناد بالا دستی مطلع باشید مخصوصا جهت رسیدگی به بر نامه ششم توسعه.

وی افزود: آیت الله خامنه ای متذکر شدند که دشمنان اقتصاد را به عنوان یک حربه علیه کشور ما استفاده می کنند و ما باید با هوشیاری در مقابل آن ها بایستیم.

فریده اولاد قباد در ادامه با اشاره به موضوع فرهنگ و تاکیدات رهبری در این مورد گفت: ایشان معتقد هستند که فرهنگ در بلند مدت از اقتصاد مهم تر است و باید به شرایط فرهنگی کشور به طور ویژه رسیدگی شود.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار