مذاکرات استقلالی ها با مدافع نفت

دانشگر : با استقلال مذاکره ای نداشته ام/ خوشحال می شوم به استقلال بیایم

مدافع تیم فوتبال نفت تهران گفت :مذاکره ای با استقلال نداشتم اما خوشحال می شوم به این تیم بیایم .

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به اینکه شنیده می شود مسئولان باشگاه استقلال طبق درخواست سرمربی خود مذاکراتی را با محمد دانشگر بازیکن فصل قبل نفت انجام داده و به توافقات اولیه نیز رسیده اند بر همین اساس به نظر می رسد طی روزهای آینده تکلیف این بازیکن برای پیوستن به استقلال مشخص می شود.

محمد دانشگر در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ضمن اشاره به اینکه تا کنون هیچ مذاکره مستقیمی با باشگاه استقلال نداشته بیان کرد :جدایی من از نفت تهران قطعی است اما تاکنون صحبتی به صورت مستقیم با منصوریان و باشگاه استقلال نداشته ام .البته شاید پیشنهاد این باشگاه به مدیر برنامه هایم رسیده باشد . به هر حال خود من که از طریق سایت ها و صفحات اجتماعی از مذاکراتم با استقلال با خبر می شوم.

وی افزود :منصوریان مربی من بوده و مانند برادر بزرگترم است .البته با توجه به اینکه در اوایل دوران بازیگری خود هستم برایم مهم است به تیمی بروم که فرصت بازی در آن پیدا کنم و خوشحال می شوم به استقلال بیایم اما در این خصوص باید شرایط فراهم شود.

دانشگر درباره وضعیت نفت تهران بیان کرد :تیم نفت وضعیت نامطلوبی دارد و برای پرداخت مطالباتمان منتظر فروش باشگاه هستیم .

در هر صورت با تمام این تفاسیر می توان محمد دانشگر را به طور قطع یکی از بازیکنان استقلال در فصل آینده دانست و باید منتظر ماند و ببینیم این بازیکن چه زمانی قرارداد خود را با آبی پوشان به ثبت می رساند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار