قزوين؛

طرح ضیافت الهی در ماه مبارک رمضان

طرح ضیافت الهی در ماه مبارک رمضان میزبان روزه داران ست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران ، از قزوين ؛ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گفت:  این طرح در امامزادهای شاخص استان با حضوربیش از 50 مبلغ بومی و غیربومی در ایام ماه مبارک رمضان به اجرا در می آید .

حجت الاسلام مصطفی نوروزی گفت: در این طرح هزنیه های افطار روزه داران از نیات واقفین تامین خواهد شد.

حجت الاسلام مصطفی نوروزی افزود: دادن افطاری ساده در ماه مبارک رمضان یکی از کارهای فرهنگ ساز است که در این چند سال سعی کردیم تا آن را نهادینه کنیم.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از برنامه های ماه مبارک رمضان برپایی خیمه های معرفت است که با شش غرفه در زمینه های مختلف در امامزاده ها  فعالیت می کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان افزود: در این غرفه ها مشاورهای وقف ،  گفتمان های دینی ، سوال به مسائل شرعی، نقاشی و مسابقات فرهنگی وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه محفل انس با قرآن در این ایام برپاست عنوان کرد:  قاریان مصری هم در قزوین مانند سالهای گذشته حضور خواهند داشت.

حجت الاسلام نوروزی از طرح نشاط معنوی هم  گفت و اضافه کرد: این طرح از ماه رمضان آغاز می شود و تا پایان تابستان ادامه دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هدف از اجرای این طرح را پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان اعلام کرد که می توانند در فعالیت های هنری ، ورزشی ،و کلاسهای کامپیوتر، زبان و ریاضی شرکت کنند.
انتهای پيام/

برچسب ها: طرح ، ضیافت ، الهی ، ماه رمضان ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.