شجاعی:

تیم ملی نیازمند بازی‌های تدارکاتی بیشتری است

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: برای آمادگی هرچه بیشتر تیم نیازمند برگزاری بازی‌های تدارکاتی بیشتری با حریفان قوی‌تری هستیم.

تیم ملی نیازمند بازی‌های تدارکاتی بیشتری است
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان مسعود شجاعی در جمع خبرنگاران در خصوص عملکرد تیم ملی در برابر مقدونیه اظهار کرد: بدون شک تیم ملی عملکرد خوبی در مقابل مقدونیه داشت و بیشترین بازیکنان تیم در این بازی به میدان رفتند. 

وی در ادامه در خصوص شرایط تیم ملی افزود: خوشبختانه شرایط تیم ملی خوب است و روز به روز بیشتر می‌شود.

شجاعی ادامه داد: تیم ملی هرچه در برابر حریفان قوی‌تری قرار گیرد به آمادگی بیشتری می‌رسد و ما باید در این راستا بازی‌های تدارکاتی زیادی را انجام دهیم. 

شما می‌دانید بازی‌های یورو 2016 شروع می‌شود و دشوار است که با تیم‌های حاضر در یورو 2016 بازی‌های دوستانه انجام دهیم از همین رو مجبوریم با نمایندگان آمریکای جنوبی بازی کنیم که هزینه بیشتری باید صرف انجام این بازی‌ها شود اما امیدوارم تا قبل از شروع مرحله مقدماتی جام جهانی امکانات تیم فراهم شده و شرایط لازم برای حضور پرقدرت در این مسابقات فراهم شود. 

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص ضعیف بودن تیم‌های مقدونیه و قرقیزستان گفت: من هم موافقم این دو تیم حریفان قوی‌ای نیستند گرچه کشورهای قطر، چین، کره و ژاپن با تیم‌های قدرتمندی بازی می‌کنند اما ما نیز باید بازی با تیم‌های قوی را در دستور کار تیم ملی قرار دهیم. اگر شعار ما این است که به جام جهانی صعود کنیم باید با حریفان خوبی بازی کنیم. تیم فوتبال کره جنوبی گرچه 6 گل از اسپانیا در یک دیدار تدارکاتی دریافت کرد اما تجربه خوبی به دست آورد و در آینده توانست عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد. 

وی در پایان با اشاره به لغو دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال کشورمان با کرواسی خاطر نشان کرد: از شما در خواست می‌کنم اسم تیم دیگری را بیاورید شما می‌دانید بازی با کرواسی در حال شکل‌گیری بود اما با توجه به اینکه بازیکنان سه تیم استقلال، تراکتورسازی و ذوب آهن به دلیل حضور در لیگ قهرمانان آسیا و دیدار نهایی جام حذفی قادر به همراهی نبودند کادر فنی تیم ملی ترجیح داد با همه نفرات در مقابل این تیم بازی کند.

انتهای پیام /

برچسب ها: شجاعی ، تیم ملی ، تدارکاتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار