داورزنی: ماموریت ما باقی ماندن در بین بهترین‌های جهان است

رئیس فدراسیون والیبال ایران گفت: ماموریت سنگین‌تری در پیش داریم و آن ماندن در بین بهترین‌ها جهان است مطمئن هستیم با همین پشتوانه‌سازی این اتفاق محقق خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا داورزنی در نشست اسحاق جهانگیری با المپیکی‌ها و پارالمپیکی‌ها اظهار داشت: اتفاقی که در والیبال افتاد بر اساس یک استراتژی بلند مدت از سال 2006 رقم خورد. هدف اول ما قهرمانی در آسیا پس از آن حضور موفق در لیگ جهانی و سپس ادامه همین حضور موفق در مسابقات قهرمانی جهان بود که گام به گام عبور کردیم و امروز در بین خوب‌های جهان هستیم. 

وی با اشاره به حمایت دولت و وزارت ورزش ادامه داد: استراتژی ما در جهت خودکفایی بود که این اتفاق رخ داد. همچنین بر اساس پشتوانه‌سازی صورت گرفته توانستیم تیمی را تشکیل بدهیم که در مسابقات انتخابی المپیک پیروز شد و بعد از لهستان در رده دوم ایستاد و به عنوان یکی از 3 تیم برتر جواز صعود به المپیک را کسب کرد.

رئیس فدراسیون والیبال گفت: ما حالا ماموریت سنگین‌تری در پیش داریم و آن ماندن در بین بهترین‌ها جهان است مطمئن هستیم با همین پشتوانه‌سازی این اتفاق محقق خواهد شد. 

داورزنی عنوان کرد: استعدادها شناسایی شده‌اند و مطمئنم که والیبال به عنوان یکی از رشته‌های گروهی قدرت‌نمایی می‌کند. والیبال ایران می‌تواند نشان بدهد که با وجود همه محدودیت‌ها و مشکلات می‌تواند در زمره بهترین‌های دنیا باشد.

وی در پایان گفت: قول می‌دهیم با تمام قدرت در المپیک شرکت کنیم و باعث عزت کشور باشیم. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.