هاشمی:

والیبال ظرفیت حضور بر روی سکو را دارد

رئیس کمیته ملی المپیک در مراسم استقبال از والیبالیست‌ها گفت: این ظرفیت وجود دارد که والیبالیست‌های ما هم در المپیک در سکو قرار بگیرند.

والیبال ظرفیت حضور بر روی سکو را داردکیومرث هاشمی به  خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: 4 سال پیش هم والیبالیست‌های ما لیاقت حضور در المپیک را داشتند اما متاسفانه این امر محقق نشد گروه‌بندی مسابقات والیبال المپیک هم مشخص شد و امیدوارم ملی‌پوشان والیبال در این گروه موفق ظاهر شوند. 

وی در ادامه عنوان کرد:‌ از قبل پاداش صعود به المپیک را اعلام کردیم که به هر ملی‌پوش والیبال 10 میلیون تومان اهدا می‌کنیم که این پاداش همانند سایر ورزش‌ها برای والیبال هم رخ می‌دهد. 

هاشمی در مورد جلسه دیشب با معاون اول رئیس جمهوری گفت: جلسه خوبی بود، حضور جهانگیری که بعد از رئیس جمهور مسئولیت اجرایی بر عهده دارد در جمع ورزشکاران باعث دلگرمی جامعه ورزش و همه المپیکی‌ها است. 

دو نماینده از فدراسیون به دو سه ورزشکار در این جلسه صحبت کردند همچنین گزارشی از عملکرد کمیته ملی المپیک را ارائه دادند. دغدغه‌ها و نگرانی‌ها مطرح شد و به هر حال دولت تا کنون از ورزشکاران المپیکی کشور حمایت کرده و امیدوارم این امر استمرار داشته باشد تا پشتوانه خوبی برای حضور در المپیک داشته باشیم. 

وی در پایان درباره تجلیل از ورزشکاران در ماه مبارک رمضان خاطر نشان کرد: من اطلاعی از این موضوع ندارم شاید وزارت ورزش برنامه‌ای در این خصوص در نظر دارد. 

انتهای پیام /

برچسب ها: هاشمی ، سکو ، کمیته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار