داورزنی:تمرکزمان به سکوی المپیک است

رئیس فدراسیون والیبال گفت: تمام تلاشمان را می کنیم تا از گروه خود صعود کنیم و نگاهی هم به سکوی المپیک داریم.

تمرکزمان به سکوی المپیک است محمد رضا داورزنی در مراسم استقبال از سرو قامتان به خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  گفت: تمام بازیکنان ما مصمم بودند که به تیم ملی کمک کنند تا با کسب سهمیه از ژاپن برگردیم. چه بازیکنی که برای یک پوئن به میدان رفت و  چه بازیکنی که در تمام طول مسابقه در بازی حضور داشت به یک اندازه تلاش کردند و به دنبال یک هدف بودند چرا که می‌دانستند 12-10 سال تمرین کرده و دور از خانواده بودند.

وی افزود: متاسفانه امیر غفور را در ابتدای بازی ها از دست دادیم و میرزاجانپور پشت خط رفت در حالیکه برای یک دریافت‌کننده بسیار سخت است اما همه به دنبال این بودند که لبخند را به لب مردم بیاورند.

داورزنی ادامه داد: خدا را شکر می‌کنم که با دعای خیر مردم و تلاش بازیکنان رویایی 52 ساله والیبال تحقق پیدا کرد. این برای کشور ما افتخار است که در میان قدرت‌های بزرگ راهی المپیک شده است. تیم ما تا مسابقات المپیک لیگ جهانی را هم پیش رو دارد. بازیکنان دیگری در تیم «ب» هستند که می‌توانند به تیم ما کمک کنند تا ایران در شرایط مناسب به المپیک برود. امید ما این است که بتوانیم جزو 4 تیم اول قرار بگیریم و نیم نگاهی هم به سکو داشته باشیم. کار سختی است اما امیدوارم رخ دهد.

وی درباره برنامه‌های آینده این تیم تا المپیک عنوان کرد: امیر غفور بهتر شده است و از روز شنبه تمریناتش را شروع خواهد کرد.هفته آینده تیم برای سه بازی با برزیل، آمریکا و آرژانتین در لیگ جهانی به عازم ریو می‌شود. بعد از آن برای سه بازی به صربستان خواهد رفت و بعد به ایران می‌آید. بازیکنان ما در طول این مدت فقط دو سه روز استراحت دارند. اگر در بین 5 تیم اول مرحله مقدماتی لیگ جهانی قرار بگیریم می‌توانیم راهی فینال شویم.

رئیس فدراسیون والیبال  درباره پاداش به ملی‌پوشان گفت: اگر تیم به مرحله دوم المپیک صعود کند فدراسیون، وزارت ورزش و کمیته توجه خواهند کرد. قرار است ما روز شنبه در مراسم افطاری از ورزشکاران تقدیر کنیم و مبلغی را هم به عنوان پاداش بدهیم تا گوشه‌ای از زحمات آنها جبران شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار