برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی و حلقه‌های معرفت با رویکرد اقتصاد مقاومتی

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علمی کاربردی گفت: این نهاد کرسی های آزاد اندیشی و حلقه های معرفت را با رویکرد اقتصاد مقاومتی در سال تحصیلی جدید را برپا می کند.

حجت الاسلام سید عباس موسوی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علمی کاربردی در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به برنامه های فرهنگی این دانشگاه اظهار داشت: برگزاری کارگاه های آموزشی برای ارتقای سطح ائمه جماعات مراکز استانی به منظور گفتمان سازی از نگاه اسلام و تبیین نقش و جایگاه اقتصاد مقاومتی انجام می شود. 

وی ادامه داد: محفل صدق و صفا در جهت ایجاد تحول در برنامه‌های فرهنگی در تهران و مراکز استانی دانشگاه علمی کاربردی با همکاری دفتر مرکزی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها انجام و راه‌های جذب حداکثری جوانان و ایجاد انگیزه در بین آنها از دیگر برنامه‌های این نهاد است.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علمی کاربردی در خصوص برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی گفت: این کرسی ها در دو سطح استاد و دانشجو و در بین ائمه جماعات مراکز استانی با هدف بالابردن سطح منش و طرز تفکر شرکت کننده‌ها برگزار می شود.

وی تاکید کرد: تشکیل حلقه های معرفت و مهدویت به منظور افزایش شناخت دانشجویان نسبت به مقوله مهدویت و مسئله ظهور، مشاوره دینی و رفع شبهات از دیگر فعالیت‌های فرهنگی این دانشگاه است.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علمی کاربردی یادآور شد: گفتمان سازی در بحث اقتصاد مقاومتی با رویکرد قرآنی، برگزاری مسابقات کتاب خوانی مذهبی و برپایی جلسات تفسیر قرآن کریم با هدف فهم بیشتر دانشجویان با کلام الله از دیگر فعالیت‌های مذهبی و فرهنگی این دانشگاه محسوب می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار