طهماسبی: زیر بار قردادهای میلیاردی نمی رویم/ با سید جلال مذاکره نکرده ایم

سرپرست پیکان گفت: سیاست باشگاه همانند سال گذشته استفاده از بازیکنان جوان و آینده دار است و با عبرت گرفتن از تجربه تلخ 2 سال گذشته خود ,دیگر نمی خواهیم زیر بار قرداردادهای میلیاردی بازیکنان معروف برویم.

طهماسبی: زیر بار قردادهای میلیاردی نمی رویم/ با سید جلال مذاکره نکرده ایممحمدرضا طهماسبی سرپرست تیم پیکان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرگران جوان در خصوص آخرین وضعیت این باشگاه گفت: خوشبختانه اسکلت اصلی تیم سال گذشته را حفظ کردیم و سیاست باشگاه همانند سال گذشته استفاده از بازیکنان جوان و وآینده دار است و با عبرت گرفتن از تجربه تلخ 2 سال گذشته خود،دیگر نمی خواهیم زیر بار قرداردادهای میلیاردی بازیکنان معروف برویم.

وی در ادامه افزود:بازیکنان جوان و کم تجربه تیم که سال گذشته قهرمان لیگ یک شدند، با انگیزه تر از سال گذشته خواهند بود، چرا که 35 بازی در لیگ یک آنها را پخته تر کرده و آماده به رخ کشیدن استعداد های خود در لیگ برتر  هستند.
 
طهماسبی درخصوص درخواست رقم های میلیاردی بازیکنان لیگ برتر مورد نظر  هم خاطرشان کرد: متاسفانه بازیکنان لیگ برتر مبالغ میلیاردی می خواهند که باشگاه پیکان توان پرداخت این مبالغ را ندارد، اگرچه هنوز بطور مستقیم با بازیکنی وارد مذاکره نشده ایم و بیشتر به دنبال جذب بازیکنان جوان و آینده دار هستیم.
 
وی درباره آخرین وضیعیت سعید عزیزیان هم گفت : وی فعلا در مسافرت است و در بازگشت بعنوان مربی دروازبان به کادر رفنی تیم پیکان اضافه خواهد شد.
 
سرپرست پیکان در مورد مذاکره با سید جلال حسینی و بازیکنان خارجی نیز گفت: مذاکره ای با سید جلال نداشته ایم و شاید سید جلال جزء یکی از گزینه های بوده ولی باشگاه پیکان هیچ صحبت جدی با این بازیکن نکرده است، درباره خارجی ها هم باشگاه با تعدادی بازیکن خارجی صحبت کرده و احتمالا تا هفته آینده تکلیف آنها هم مشخص خواهد شد.
 
محمدرضا صهماسبی در پایان گفت: تمرینات تیم پیکان از هفته آینده در مجموعه ورزشی پیکان با تمام نفرات آغاز می شود و هدف اصلی ما حفظ سهمیه پیکان در لیگ برتر خواهد بود و تیم را ابتدا برای سقوط نکردن می بندیم ولی اهداف بزرگتری نیز داریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار