یزد؛

قرائت کنتور هوشمند تک فاز منازل و پنل خورشیدی از راه دور

تا کنون، 264 کنتورهوشمند مشترکین و 122 کنتور پنل خورشیدی در حوزه شهرستان یزد، نصب شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان، با اشاره به مزایای فراوان لوازم اندازه گیری هوشمند، از نصب 264 دستگاه کنتور تک فاز هوشمند در مجتمع آپارتمانی نظام مهندسی خبر داد و گفت: اطلاعات مصرف مشترکین برق از طریق یک ماژول ارتباطی PLC به دو دستگاه جمع کننده اطلاعات DCU انتقال و سپس به سرور شرکت توزیع نیروی برق ارسال می شود.

 محمدجوادجلیلی، کاهش تلفات انرژی، کاهش هزینه حمل و نقل، افزایش رضایت مندی مشترکین برق، رسیدن خطا قرائت به صفر و کاهش درصد مشترکین در بسته را از مزیت های اصلی طرح راه اندازی کنتور هوشمند در یزد خواند.

 وی افزود: تعداد 150 دستگاه کنتور هوشمند دیگر در شش ماهه اول سال جاری مربوط به مشترکین جدید شهرستان یزد نصب و راه اندازی می شود.

جلیلی، به نصب یکصد و 22 کنتور هوشمند ویژه پنل های خورشیدی منصوبه در یزد، اشاره داشت و خاطرنشان کرد: این لوازم اندازه گیری قادر خواهد بود به صورت آنلاین اطلاعات و عملکرد پنل ها را از طریق بسته ارتباطی GPRS ارسال نماید.

 معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان، با اشاره به نصب یک کنتور تجمیع در مجتمع تجاری ستاره یزد، ابراز امیدواری کرد: با گسترش لوازم اندازه گیری هوشمند، شاهد افزایش رضایت مندی شهروندان یزدی و کاهش هزینه ها باشیم.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار