مهینی:ترکیبی از دو رده سنی را به تیم دعوت کردیم

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان بانوان گفت: اردوی آماده سازی تیم ملی بانوان ترکیبی از دو رده سنی 14 و 16 سال تشکیل شده است.

مهینی:ترکیبی از دو رده سنی را به تیم دعوت کردیمشادی مهینی در گفتگو با خبرنگارفوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیان کرد: اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال دختران زیر 16 سال در کمپ تیم های ملی از 22 تا 29خرداد ماه با حضور 30 بازیکن برگزار می شود.ملی پوشان دعوت شده به این اردو ترکیبی از بازیکنان زیر 14 سال و زیر 16 سال هستند.

وی افزود: در پایان این مرحله از اردوی آمادگی تیم ، با تصمیم کادر فنی 4 ملی پوش حرف و 26 بازیکن تا پایان اردوها تیم را همراهی خواهند کرد.

مهینی ادامه داد: در این 6 مرحله اردو چند دیدار تدارکاتی با تیم های حاضر در مسابقات آسیایی پیش بینی شده است که در حال حاضر نامه درخواست آنرا به کشورهای ویتنام.لائوس،هند، بلاروس ارسال کردیم و در صورت موافقت کشورها در انتهای تیرماه یا ابتدای مرداد ماه این دیدارها را برگزار می کنیم.

وی در خصوص تیم های هم گروهی با ایران در مسابقات آسیایی اظهار داشت: دو تیم سنگاپور و قرقیزستان برای ما ناشناخته هستند و تاکنون در مسابقات رسمی حضور نداشتند اما تیم سنگاپور در رقابتههای لائوس برای اولین بار حاضر می شود که ما در خواست تهیه فیلم بازی آنها را به فدراسیون داده ایم تا بتوانیم یک آنالیز صحیح از سنگاپور داشته باشیم.

سرمربی تی ملی فوتبال نوجوانان بانوان در پایان خاطر نشان کرد: از نواب روسای هیات کشور می خواهم که مدارس فوتبال برای رده زیر 14 و 16 سال تشکیل دهند چراکه در این دو رده لیک نداریم و هرسال برای استعداد یابی با مشکل مواجه هستیم.با توجه به تعداد زیاد استان ها این امکان وجود دارد که تا شهریور امسال ساختاری با پتانسیل بالا برای این دو رده شناسایی کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار