لطیفی: آمدن منصوریان به استقلال زود بود/ اتهام تبانی مربوط به دو نفر است

سرمربی تیم اکسین البرز گفت:شائبه های تبانی در تیم ما فقط مربوط به 2 نفر از اعضای باشگاه است.

لطیفی: آمدن منصوریان به استقلال زود بود/ تبانی مربوط به 2 نفر استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی لطیفی درباره وضعیت تیم اکسین اظهار کرد: تیم خوب و جوانی داریم و تیمی نوپا محسوب می شویم ،با توجه به  اعتماد و اطمینانی که مالک باشگاه به من دارد از من خواستند که کارهای ابتدایی باشگاه را برای حضور در لیگ یک انجام دهم.

وی درباره شائبه های مطرح شده از سوی باشگاه جم نسبت به اکسین گفت:شائبه های مطرح شده درباره دو نفر از اعضای باشگاه ما بود ، در واقع  درباره افرادی بود که منتسب به باشگاه ما هستند ، من درباره این موضوع نمی توانم صحبت کنم و تنها بحث فنی می کنم ، من و تیمم موفق شدیم به لیگ دسته یک صعود کنیم که اتفاق بزرگی است.

لطیفی درباره دیدار تیمش مقابل نفت امیدیه بیان کرد: تعدادی از بازیکنان مبلغ قرارداد و پاداششان را دریافت نکرده بودند  و به همین دلیل 7 بازیکن  همراه با تیم به امیدیه نیامدند ، شیری و آقایی هم که کاپیتان‌های اول و دوم تیم ما بودند نتوانستند تیم را همراهی کنند و همچنین  5 بازیکن آسیب دیده هم داشتیم که  ‌آقای گل لیگ مان نیز جز همان افراد بود.

پیشکسوت استقلال درباره تغییرات در کادر فنی این تیم گفت: به اعتقاد من مظلومی نتایج بدی را کسب نکرد ، ابتدای فصل کسی فکر نمی کرد که استقلال این طور نتیجه بگیرد یا حتی به فینال جام حذفی برسد ، مظلومی کارنامه خوبی داشت اما متاسفانه اخراج شد ، آمدن منصوریان خوب است اما من معتقدم که وی باید حمایت شود ، به نظرمن آمدن منصوریان برای استقلال زود بود ، استقلال کسی را می خواهد که بتواند تیم را کنترل کند ، منصوریان شرایط سختی را در استقلال دارد زیرا قلعه نویی با 4 قهرمانی آمد و رفت و اگر مظلومی چهار پیروزی پیاپی را کسب نمی کرد در همان بازی های اول به وی اهانت  می کردند ، امیدوارم منصوریان بتواند با استقلال نتایج خوبی را کسب کند.

 سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز در پایان گفت: هوای امیدیه بسیار گرم بود و 2. 55 درجه گرما داشت ، با توجه به اینکه قهرمانی ما مسجل شده بود ، انگیزه‌ای برای بازی نداشتم که همین موضوع سبب شد شکست سنگینی را دریافت کنیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار