سرمربی تیم ملی پرتغال:

نباید رونالدو را تحت فشار گذاشت

ازآنجایی که سطح انتظارات از فوق ستاره کهکشانی ها در یورو 2016 بسیار بالاست، سرمربی تیم ملی پرتغال درمورد او هشدار داده است.

نباید رونالدو را تحت فشار گذاشتبه گزارش خبرنگار  حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فرناندو سانتوس سرمربی تیم ملی پرتغال با اعتراف به این حقیقت که مهاجم رئال مادرید بازیکنی کلیدی برای کشورش در یورو 2016 به شمار می رود، هشدار داد که رونالدو نمی تواند در یورو به تنهایی برای تیم ملی کشورش افتخار آفرینی کند.

سانتوس اعلام کرد: رونالدو بازیکنی بسیار مهم برای تیم رئال مادرید است، اما در تیم ملی پرتغال چنین نیست.

بازیکنی که در طول یک فصل 50 الی 60 گل به ثمر می رساند، بدون شک بازیکنی بسیار مهم به شمار می رود و نمی توان درجه اهمیت چنین بازیکنی را ارزیابی کرد.

با این حال حتی رونالدو هم نمی تواند به تنهایی چنین موفقیتی را رقم بزند، چرا که هیچ کس نمی تواند به تنهایی موجب پیروزی یک تیم شود.

یک بازیکن همواره به کمک هم تیمی های خود نیاز دارد و رونالدو نیز با وجود فوق ستاره بودن، شامل این قانون می شود.

کریس رونالدو در جام جهانی 2014 نتوانست با تیم ملی پرتغال به موفقیتی دست یابد، اما سانتوس اطمینان دارد که این مهاجم با وجود مشکل آسیب دیدگی در پایان فصل، می تواند در فرانسه تاثیرگذار ظاهر شود.

فرناندو سانتوس در ادامه عنوان کرد: ما همواره درمورد آمادگی 100 درصد بازیکنان صحبت می کنیم، اما واقعیت این نیست. همیشه استثنا نیز وجود دارد.

همه بازیکنان دوست دارند که از آمادگی 100% برخوردار باشند، ولی چنانچه میزان آمادگی رونالدو 80% باشد، هیچ مشکلی پیش نمی آید و ما نیز چشم به درخشش او داریم.

اگر آسیب دیدگی رونالدو جدی بود، شرایط برای ما متفاوت می شد.
زیرا در صورت ناتوانی او برای حضور در یورو، ما نیز وی را به تیم ملی دعوت نمی کردیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار