وکیلی به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد:

برنامه فراکسیون امید برای مدیریت 7 کمیسیون مهم مجلس

سخنگوی فراکسیون امید گفت: اعضای فراکسیون امید می‌توانند حداقل مدیریت 7 کمیسیون مجلس را در اختیار بگیرند.

برنامه فراکسیون امید برای مدیریت 7 کمیسیون مهم مجلسمحمدعلی وکیلی در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص برنامه‌های فراکسیون امید برای حضور در کمیسیون‌های مختلف مجلس دهم اظهار داشت: این فراکسیون درحال رایزنی برای آرایش نیروها به نحو بسیار شایسته است بصورتی که نیروهای فراکسیون امید مقابل هم قرار نگیرند و همچنین اینکه افراد در کمیسیون های قوی قرار بگیرند.
 
وی با بیان اینکه اعضای فراکسیون امید برای عضویت در کمیسیون‌های مهم مجلس برنامه‌های مناسبی دارند، ادامه داد: طبیعتا برای کمیسیون‌های اصلی ما نفرات زیادی داریم و بزودی پس از اجماع و توافق این موضوع رسانه ای و علنی خواهد شد.

وکیلی اظهار کرد: بسیار خوش بین هستم که نمایندگان اصلاح طلب مدیریت کمیسیون‌های مهم مجلس را بدست خواهند گرفت و به نظر من اعضای فراکسیون امید در خوشبینانه ترین حالت ممکن می‌توانند حداقل مدیریت 7 کمیسیون مجلس را در اختیار داشته باشند.

وی درباره برخی اخبار مربوط به ریاست مرکز پژوهش های مجلس افزود: بعد از ماجرای انتخاب رییس مجلس و رقابتی که بین لاریجانی و عارف شکل گرفت بسیاری بر این عقیده هستند که عارف بهترین فرد برای تصدی ریاست مرکز پژوهش‌های مجلس است.

نماینده مردم تهران خاطر نشان کرد: بدون شک عارف که شخصیتی علمی و پژوهشی است شخصی بسیار مناسب برای تصدی این پست به شمار می رود و ریاست عارف برمسند مدیریت مرکز پژوهش ها  فرصتی مغتنم و بزرگ به شمار می آید.

وکیلی در خصوص برنامه فراکسیون امید برای حضور در کمیسیون شوراها و اصل نود گفت: این فراکسیون به احتمال فراوان برای این دو کمیسیون هم نمایندگانی را معرفی خواهد کرد ولی این واقعیت هم وجود دارد که جذابیت  این دو کمیسیون برای همه کم است و بیشتر تمرکز ما بر روی کمیسیون های مهم است.

انتها پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار