مدیربرنامه های بیرانوند:

تعلیق فسخ قرارداد یک طرفه، تخلف است

مدیربرنامه های علی رضا بیرانوند اظهار کرد: فسخ قرارداد علی رضا بیرانوند به صورت رسمی ثبت شده اما تعجب می کنم چگونه 24 ساعت پس از این اتفاق، سایر بازیکنان نمی توانند قرارداد خود را فسخ کنند.

مدیربرنامه علی رضا بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره شکایت باشگاه نفت تهران از این بازیکن برای فسخ یک طرفه قراردادبه خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: براساس بند 23 ماده 12 آیین نامه نقل و انتقالات، اگر بازیکنی در پایان فصل کمتر از 50 درصد قرارداد خود را از باشگاه دریافت کرده باشد، می تواند قرارداد خود را به صورت یک طرفه فسخ کند. چنین حالتی برای علیرضا منصوریان و علیرضا بیرانوند پیش آمد و به همین دلیل آنها می توانند قرارداد خود را به صورت یک طرفه فسخ کنند و با تیم جدیدی قرارداد ببندند.
 
وی افزود: در حال حاضر قانونی که از سوی چند حقوقدان و با بررسی زیاد به تصویب رسیده نقض شده است. در این حالت وضعیت بازیکنی که دستش به هیچ جا بند نیست چه می شود و چه کسی از حق بازیکن دفاع می کند؟
 
مدیر برنامه های بیرانوند درباره شرایطی که برای بازیکنان تیم های نفت و استقلال اهواز پیش آمده، گفت: متاسفانه برخی افراد در باشگاه ها برای بازیکنان کیسه دوخته اند و با زندگی این جوان ها بازی می کنند. سال گذشته چند بار خودم از نزدیک دیدم که بازیکنان تیمی چون استقلال اهواز برای رفتن به اهواز و همچنین رزرو هتل پول نداشتند. این بازیکنان یک سال در آنجا زحمت کشیدند بدون آنکه حتی 10 درصد هم از قرارداد خود را دریافت کنند.
 
وی با اشاره به قرارداد مرتضی منصوری بازیکن فصل گذشته استقلال اهواز اظهار کرد: این بازیکنان به دنبال کسب درآمد برای خانواده خود هستند و انتظار می رود فدراسیون طرف حق را بگیرد.
مرتضی منصوری بازیکن جوان استقلال اهواز در کل نیم فصل اول لیگ پانزدهم  2 میلیون و 500هزار  دریافت کرده بود اما در نیم فصل دوم باشگاه استقلال اهواز برای صدور رضایت نامه این بازیکن برای تیم خونه به خونه، 80 میلیون تومان گرفت. 20 درصد قرارداد منصری هم به دلال ها رسید. دلال ها این مبلغ را از باشگاه خونه به خونه گرفتند. من در آن زمان بابت کارهای انتقال رضا حقیقی در تایلند بودم و می دانستم شرایط چگونه است اما افرادی  که به مدیران باشگاه ها ارتباط دارند، چنین حرکاتی انجام می دهند. .
 
مدیربرنامه های بیرانوند درباره شرایط فسخ قرارداد بازیکنان گفت: در هیات فوتبال استان تهران  قرارداد بیرانوند را ثبت کرده ایم اما کمیته مسابقات به ما می گوید برای تعلیق قانون از بالا دستور رسیده است. . مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال از همه نظر مورد قبول ما است اما نباید در اینجا رفیق بازی کنیم و حق بازیکنان باید پرداخت شود. با باشگاه هایی که حدود 40 درصد قرارداد بازیکنان را پرداخت کرده اند کاری ندارم  اما باشگاهی مثل استقلال اهواز حتی 10 درصد قراردادها را هم نداده است. به نظر شما این تیم نباید با این تیم برخورد شود؟ به هر حال قرارداد بیرانوند فسخ شده و این فسخ هم ثبت شده است. جالب است که به فاصله 24 ساعت پس از ثبت فسخ قرارداد بیرانوند، فسخ قرارداد بازیکنان دیگری چون حسین بهرامی ثبت نمی شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.