قزوین؛

778 شهرک و ناحیه صنعتی کشورفعال در کشور

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور گفت: از مجموع 950 شهرک و ناحیه صنعتی تاکنون در 788 شهرک سرمایه گذار حضور یافته و فعال شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران ، از قزوین ؛ علی یزدانی در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جدید شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین افزود: برای هدایت سرمایه گذاری در قالب جوازهای تاسیس تاکنون یکصد هزار و نهصد و پنجاه فقره جواز تاسیس صادر شده و استان قزوین این ظرفیت را دارد که به دلیل نزدیکی به تهران، جاده های دسترسی، واحدهای صنعتی توانمند، دانشگاه و حوزه های علمیه و کارگر ماهر می تواند سرمایه گذار بیشتری را جذب خود کند.

مدیرعامل صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران اضافه کرد: اولویت اول ما در شرکت ها کیفی سازی خدمات زیربنایی برای افزایش سرمایه گذاری است .

وی گفت : استان قزوین به جهت داشتن موقعیت استراتژیک، موسسات آموزش عالی، صنعت و کارگران ماهر از پتانسیل بالایی برخوردار است.

778 شهرک و ناحیه صنعتی کشورفعال در کشور

در این مراسم ضمن تجلیل از خدمات هشت ساله عبدالقهار ناصحی ، حمیدرضا خانپور به عنوان مدیرعامل جدید شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین معرفی شد.

خانپور پیش از این در مسئولیت های مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استانهای کردستان، ایلام، آذربایجان غربی و تهران انجام وظیفه کرده است.
انتهای پیام/

برچسب ها: شهرک ، ناحیه ، صنعتی ، کشوز ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار