برای آندروید و IOS؛

بسته نرم افزاری ویژه ماه رمضان (قسمت اول)

در این بسته نرم افزاری بهترین اپلیکیشن ها ویژه ماه مبارک رمضان را برای شما کاربران گرامی گردآوری کرده ایم.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان : گروه تحریریه دریچه فناوری باشگاه خبرنگاران ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان در نظر دارد در بسته هایی ویژه نرم افزار هایی که برای بهره گیری هرچه بیشتر این ماه مبارک نیاز است را به شما ارائه کند.


بسته نرم افزاری ویژه ماه رمضان (قسمت اول)

1- نرم افزار اذانگو

پخش اذان  و تعیین قبله را در یک نرم افزار فارسی داشته باشید. شنیدن نوای خوش اذان و اقامه نماز اول وقت مورد توجه بسیاری از کابران گوشی های هوشمند علی الخصوص در ماه رمضان است، به همین سبب بسیاری به دنبال یک نرم افزار خوب اذان گو برای گوشی یا تبلت خود هستند. برای سیستم عامل آندروید نرم افزارهای متعددی ارائه شده است. اما کاربران گوشی های آیفون با انتخاب های کمی روبرو هستند. ولی دیگر نگران نباشید ما نرم افزار اذانگو را به شما پیشنهاد می کنیم  که برای هر دو سیستم عامل آندروید و ios طراحی شده است.

 اطلاعات تکمیلی در موردقابلیت های  این نرم افزار میتوانید از اینجا بدست آورید.


 • دانلود و مشخصات فایل

قبل از رفتن به نمایشگاه کتاب این نرم افزار را دانلود کنید.         قبل از رفتن به نمایشگاه کتاب این نرم افزار را دانلود کنید.
حجم: 26 مگابايت/نوع فایل: zip برای آندروید / نسخه: 3.1.0



بسته نرم افزاری ویژه ماه رمضان (قسمت اول)
2- نرم افزار گنجبنه

قرآن، نهج البلاغه، مفاتیح الجنان،صحیفه سجادیه و رساله مراجع مختلف را یکجا در نرم افزار گنجینه دارید. ما در هر بسته نرم افزاری ویژه ماه مبارک رمضان قرار است ، 3 تا 5 نرم افزار را به شما معرفی کنیم اما نرم افزار گنجینه به صورت یکجا 5 نرم افزار را در خود جای داده است. این نرم افزار هم برای آندروید و هم برای IOS(آیفون و آیپاد) ارائه شده است. صرفا با داشتن نرم افزار گنجینه دیگر نیازی به نرم افزار های دیگر نخواهد بود. این نرم افزار هم برای قرآن داری صوت ترتیل قاریان مختلف است و هم صوت ادعیه معروف را در مفاتیح خود ارئه داده است.

"گنجینه" پیشنهاد ویژه ما برای بهره گیری هر چه بیشتر از فیوضات ماه مبارک رمضان به شماست.

 اطلاعات تکمیلی در موردقابلیت های  این نرم افزار میتوانید اینجا ببینید.



 • دانلود و مشخصات فایل

قبل از رفتن به نمایشگاه کتاب این نرم افزار را دانلود کنید.         قبل از رفتن به نمایشگاه کتاب این نرم افزار را دانلود کنید.
حجم: 16 مگابايت/ نوع فایل: zip برای آندروید /نسخه: 1.7.3




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار