ماه مبارک رمضان همراه با رادیو ایران باشید

رادیو ایران با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ویژه برنامه‌های افطار تا سحر را تدارک دیده است.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رادیو ایران در ماه رمضان برای لحظات افطار و سحر برنامه هایی را تهیه کرده است. در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم:


از تو به یک اشاره

از لحظه در برنامه «از تو به یک اشاره» هر روز به یکی از استان‌ها سفر کرده و مخاطبان را با رسم و رسوم آن دیار در ماه مبارک رمضان آشنا می‌کند. گفتگو با مسلمانان غیر ایرانی که در ایران ساکن هستند، تغییر شرایط مشاغل مختلف در ایام ماه مبارک رمضان و (بررسی جنبه اجتماعی) همچنین آیتم‌های «از خدا چه خبر ؟قاصدک» از دیگر بخش های این برنامه است.

برنامه از ساعت 19:30 تا 21 با نویسندگی سارا آقا محمدی و ساناز احمدی دوستدار و گزارشگری نوید دانشور، تینا میرکرمی همراه با روایت نسیم رفیعی و خانم اصفهانی و گویندگی سعید توکلی و فاطمه آل عباس از آنتن رادیو ایران پخش می شود.

با رادیو ایران، قرآن را ختم کنید

در «قدر قرآن» با صدای استاد منشاوی قرآن را با ترتیل قرائت کنید. ساعت 4:30 صبح با صدای استاد منشاوی در برنامه «قدر قرآن»، جزءهای قرآنی به صورت ترتیل پخش می شود. مسئولیت آماده سازی این برنامه را جواد نادری بر عهده دارد.
 

جشن سلام در رادیو ایران

«جشن سلام» جایگزین برنامه عصرگاهی و برنامه خانواده می شود. در این ویژه برنامه با گزارشگران مراکز ارتباط تلفنی دارند تا از حال و هوای شهرهای ایران در ماه رمضان با خبر شوند. از آیتم های شنیدنی این برنامه «قصه یک ترانه» است که در خصوص ترانه‌های رمضانی است. «جشن سلام» بعد ازظهر ساعت 17:15 تا 19 از گروه جامعه رادیو ایران پخش می شود. گفتگو با خشایار الوند نویسنده سریال «پایتخت» و میثم ابراهیمی خواننده بیشتر تیتراژهای ماه رمضان و جواد عزتی بازیگر نقش های طنز ماه رمضان، از بخش های شنیدنی «جشن سلام» است.


عصرهای ماه رمضان با برنامه والعصر

ویژه برنامه «والعصر» هر ساله ماه رمضان از این شبکه رادیویی پخش می شود. این برنامه باحضور حجت الاسلام محسن خاکی به بررسی موضوعات متناسب با ماه مبارک رمضان و همچنین کاربردی کردن آیات و روایات قرآنی در زندگی می پردازد. هدف این برنامه بیشتر خدایی کردن رنگ زندگی است. امسال نیز این برنامه از شنبه تا چهارشنبه ساعت 16:10 پخش می شود.

قرار دوستی با دوستان خدا

با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ویژه برنامه «به رنگ خدا» از شنبه تا چهارشنبه بعد از خبر ساعت 11:00 از رادیو ایران پخش می شود. هدف برنامه فهم بهتر آیات قرآن و کاربردی کردن بیشتر آیات در زندگی است. هر برنامه با حضور سه مهمان از قاریان قرآن و حافظان قرآن و مردم داستان های قرآنی را بازگو می کند. گفتنی است علیرضا فتحی پور کارشناس مجری «به رنگ خدا» است.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار