زنی که چشمانش نخ تولید می‌کرد حاضر به معاینه تخصصی نشد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: زنی که ادعا کرده بود چشمانش نخ تولید می‌کند، با وجود درخواست این دانشگاه حاضر به معاینه تخصصی نشد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، فرهاد پورفرضی تصریح کرد: بعد از طرح ادعایی از سوی بانوی اصلاندوزی مبنی بر اینکه چشم راست وی نخ تولید می‌کند، ما موضوع را موردبررسی قرار دادیم.

وی افزود: به منظور معاینه تخصصی این خانم گروه چشم دانشگاه علوم پزشکی تشکیل جلسه داد و قرار بود ظهر دیروز این خانم در خود دانشگاه مورد معاینه تخصصی قرار گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان افزود: با وجود اینکه حتی وسیله ایاب و ذهاب نیز فراهم شده بود، این خانم به اردبیل نیامد و معاینات انجام نشد.

پورفرضی تأکید کرد: بنده فیلم و تصاویری که از خارج شدن نخ از چشم این خانم تهیه و در سایت‌های خبری قرار گرفته است را مشاهده کردم و هر چند نمی‌توان نظر قطعی داد اما به عقیده بنده این موضوع نمی‌تواند واقعی باشد.

وی با تأکید به اینکه تعداد قابل‌توجهی رشته نخ روی زمین چیده شده که به عنوان نخ‌هایی است که از چشم این خانم خارج شده است، اضافه کرد: حتی این نخ‌ها در رنگ، جنس و قطر متفاوت با نخی است که از چشم این بانوی اصلاندوزی در فیلم منتشر شده خارج می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان تأکید کرد: هیچ دلیل علمی این موضوع را اثبات نمی‌کند و تولید هر چیزی نیازمند ماده اولیه است؛ درحالی‌که در بدن انسان به صورت معمول مواد اولیه تولید نخ و سایر مواد وجود ندارد.

به گفته پورفرضی با این وجود قرار است طی روزهای آتی متخصصان چشم به محل زندگی این بانوی اصلاندوزی مراجعه کرده و وی را تحت معاینه قرار دهند؛ بعد از این معاینات می‌تواند در خصوص این موضوع اظهارنظر قطعی داشت.
منبع: مهر
انتهای پیام/


برچسب ها: معاینه ، تولید ، نخ ، چشم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.