خامس:

تاوقتی فلج شوم برای کلمبیا بازی می کنم

هافبک تیم ملی فوتبال کلمبیا برای نشان دادن تعهد خود در قبال تیم ملی کشورش گفت حاضر است تا هنگام فلج شدن برای تیم ملی بازی کند.

تاوقتی فلج شوم برای کلمبیا بازی می کنمبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، خامس رودریگس که با وجود درد ناشی ازمصدومیت شدید شانه، در دومین بازی کلمبیا در مرحله گروهی کوپا آمریکا به میدان رفت و با زدن گل دوم تیمش برابر پاراگوئه باعث صعود کلمبیا به مرحله یک چهارم نهایی شد، تأکید کرد که همیشه نسبت به بازی برای تیم ملی کشور احساس مسئولیت می‌کند.

پیش از بازی برخی رسانه اعلام کردند که خامس بازی کلمبیا برابر پاراگوئه را از دست داده است، اما او با وجود درد به میدان رفت و حتی یک گل هم به‌ثمر رساند.

وی درباره دلیل بازی کردنش با وجود مصدومیت، تأکید کرد: تا زمانی که فلج شوم برای کلمبیا بازی خواهم کرد. من همیشه می‌خواهم اینجا بازی کنم و از تصمیمی که گرفته‌ام هم راضی‌ام، چون همیشه می خواهم به تیم کمک کنم. و فکر می کنم برابر پاراگوئه توانستم چنین کاری بکنم.

هافبک هجومی تیم فوتبال رئال مادرید درباره بازی نیز گفت: پاراگوئه بازی بسیار خوبی انجام داد. ما هم تغییراتی در بازی‌مان ایجاد کردیم به‌خصوص زمانی که پاراگوئه بر بازی مسلط بود. کلمبیا بازی باکیفیتی ارائه کرد و من فکر می‌کنم که همه ما بازی فوق‌العاد‌ه‌ای برابر پاراگوئه انجام دادیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار