اصفهان؛

۱۵۰۰ اصفهانی مبلغ فیش حج خود را دریافت کردند

پس از اعلام قطعی اعزام نشدن ایرانیان به حج تمتع امسال یک هزار و ۵۰۰ اصفهانی مبلغ فیش واریزی پیش پرداخت خود را دریافت کردند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرپرست سازمان حج و زیارت استان اصفهان با اشاره به اینکه از استان اصفهان حدود یک هزار و ۵۰۰ نفر هزینه پنج میلیون تومانی علی‌الحساب فیش سفر به حج را در اسفند ماه پرداخت کرده‌اند، اظهار داشت: بر اساس اعلام عمومی صورت گرفته این افراد می‌توانند اصل پول و سود آن را از بانک‌های مرجع دریافت کنند.

غلامعلی زاهدی اضافه کرد: مبلغ یک میلیون تومانی که قبلا به حساب حج و زیارت واریز شده است در حساب می‌ماند.

سرپرست سازمان حج و زیارت استان اصفهان در ادامه در خصوص اعزام مردم استان اصفهان به عتبات عالیات در ایام ماه مبارک رمضان نیز بیان داشت: بر اساس اعلام سازمان حج و زیارت به استان اصفهان در این ایام ۴۰ کاروان سهمیه داده شده است.

وی با بیان اینکه اعزام زائران به عتبات عالیات به صورت زمینی و هوایی انجام می‌شود، اضافه کرد: اعزام‌های هوایی همگی هفت روزه و اعزام‌های زمینی در بازه‌های زمانی هفت، چهارده و بیست و یک روزه انجام می‌شود.

زاهدی در ادامه از کاهش قیمت اعزام زائران به عتبات عالیات در ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: قیمت اعزام زائران در این ماه به میزان پنج درصد کاهش یافته است.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار