کرمان؛

اقتدار ایران در مقابل رفتار نا شایست و قبیحانه عربستان سعودی

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در جلسه هم اندیشی کارگزاران زیارتی استان کرمان گفت باید ازمواضع سازمان حج و زیارت در دفاع از عزت، شرافت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، و بنا به اعلام روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کرمان و راور؛ محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی شامگاه چهارشنبه 19 خردادماه در جلسه هم اندیشی با کارگزاران زیارتی استان کرماناظهار کرد: آن چیزی که در موضوع بحث حج امسال قرار بود عربستان سعودی رقم بزند انتهای مشخصی نداشت و معلوم نبود که چه نقشه ای دارد تا امنیت زائرین ایرانی را با خطر مواجه کند.

وی افزود؛ امنیت زائرین از همه چیز برای ما بالا تر است و در کشور این را نیز بارها اعلام کردیم، حجی که بخواهد امنیت وجایگاه جمهوری اسلامی را تحت تاثیر قرار دهد از نگاه ما قابل قبول نیست.

پورابراهیمی با اشاره به مواضع صحیح جمهوری اسلامی در اعزام زائرین به حج امسال بیان کرد: باید ازمواضع سازمان حج و زیارت در دفاع از عزت، شرافت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی که نهایت تلاش را در سازمان حج و زیارت انجام دادند که حج امسال متوقف نشود صمیمانه تقدیر کرد اما به دلیل بد عهدی و پیمان شکنی و رفتار های نامناسب کشور عربستان باعث شد امسال حج متوقف شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ریشه این ظلم امروز نتنها در مسئله حج بلکه اثرات خودش را در کشتار مسلمانان در کشور های اسلامی سوریه، یمن و عراق نیز گذاشته است.

پورابراهیمی در ادامه بار دیگر از زحمات سازمان حج و زیارت تشکر کرد و افزود؛ حرکتی که سازمان حج و زیارت در دفاع از عزت واقتدار نظام جمهوری اسلامی در مقابل رفتار نا شایست و قبیحانه عربستان سعودی انجام داد مورد تایید تمام ارکان نظام جمهوری اسلامی خواهد بود و باید از تمام کسانی که در این زمینه زحمت کشیدند تقدیر کرد.

وی در پایان از زحمات آقای پورشعبان در طی مدتی که عهده دار مسئولیت سازمان حج و زیارت بودند تقدیر و تشکر کرد و برای مدیریت جدید این سازمان،حجت الاسلام صاحبی توفیق و موفقیت روز افزون کرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار