مزایده اینترنتی نشان ها و افتخارات پله

اسطوره برزیلی فوتبال جهان هزاران نشان خاطره انگیز خود را از طریق اینترنت به مزایده گذاشت.

مزایده اینترنتی نشان ها و افتخارات پلهبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اسطوره 75 ساله برزیلی فوتبال جهان از روز گذشته بیش از 2000 جایزه و نشان  خاطره انگیز خود از جمله سه مدال طلای جام جهانی و توپی را که هزارمین گل خود را با آن به ثمر رساند، به مزایده گذاشته است. 

پله که بزرگترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان محسوب می شود  و در سال 2000 به عنوان بازیکن قرن فیفا انتخاب شد، تصمیم دارد بخشی از عواید حاصل از این مزایده را به بیمارستان کودکان در برزیل اختصاص دهد. 

در اصل مزایده ی مجموعه افتخارات پله از روز سه شنبه  در حراجی لندن آغاز شد و برخی از نشان ها نیز به روش رفته است اما پله عنوان کرد برای این که هوادران نیز به این حراجی دسترسی داشته باشند اقدام به برگزاری مزایده ی اینترنتی کرده است.

 این مجموعه خاطره انگیز  مجموعه ای از جوایز و یادگاری های  پله طی 21 سال فعالیت در عرصه فوتبال است . 

 مدال طلای جام جهانی 1958 روز سه شنبه بیش از 200 هزار پوند و بیشتر از قیمت پیش بینی شده به فروش رفت، این در حالی است که پیش بینی می شد  هر یک از سه مدال طلای پله در جام های جهانی1958،1962 و1970  70 تا 140 هزار پوند به فروش برسد.

مزایده مدال سال 1970 هنوز به پایان نرسیده است اما پیش بینی می شود جام قدیمی ژوریمه گرانترین مورد باشد قیمت پایه برای این جام 140 هزار پوند است اما پیش بینی می شود تا 420 هزار پوند به فروش برسد. 
توپی که پله در نوامبر سال 1969در دیدار سانتوس و واسکو دو گاما با آن هزارمین گل خود را به ثمر رساند ممکن است 28 تا 35 هزار پوند فروخته شود. 

پله گفت: باتوجه به این که بخش زیادی از این مجموعه خود را به شهر سانتوس وقف کرده ام تصمیم گرفته ام اجازه دهم هواداران و مجموعه داران هم بخشی از تاریخ مرا در اختیار داشته باشند. همچنین بخشی از درآمد حاصل از حراج را وقف پکوئنو پرنسیپ، بزرگترین بیمارستان کودکان برزیل، خواهم کرد. 


انتهای پیام/

برچسب ها: پله ، افتخارات ، مزایده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار