ساماندهی 100 گلزار شهدا در کهگیلویه و بویراحمد

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: 100 گلزار شهدا در استان باید تا یک ماه آینده ساماندهی شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ پژمان نیک‌اقبالی صبح امروز در نشست ساماندهی گلزار شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مهم دانستن نشست ساماندهی گلزار شهدا گفت: کنگره شهدای استان نیمه دوم سال جاری برگزار می‌شود که لازم است قبل از برگزاری این کنگره، گلزارهای شهدا ساماندهی شوند.
 
معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه 528 گلزار شهدا در استان وجود دارد، افزود: 118 گلزار شهدا در استان نیازمند ساماندهی بود که از این تعداد 17  گلزار در دستور کار قرار گرفت و 15 گلزار ساماندهی شد که 100 گلزار دیگر نیازمند ساماندهی است.
 
وی با بیان اینکه گلزار شهدای مرکز استان و سایر شهرستان‌ها ظرف یک ماه آینده باید ساماندهی شود، افزود: کارگروه یادمان و تندیس شهدا برای برگزاری مطلوب کنگره شهدا به ریاست معاون امور عمرانی تشکیل شده که در این کارگروه ساماندهی گلزار شهدا و قبور شهدای گمنام در دستور کار است.
 
این مسؤول تصریح کرد: برای ساماندهی 100 گلزار شهدا نیازمند 3 میلیارد و 400 میلیون تومان اعتبار هستیم که قبل از برگزاری کنگره این گلزارها باید تکمیل شود و یا به حد قابل قبولی برسد.
 
نیک‌اقبالی عنوان کرد: تأمین آب، روشنایی و جاده گلزار شهدا انجام شود، ضمن اینکه تمثال شهدای گمنام استان باید قبل از برگزاری کنگره آماده شود.
 
معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار تشکیل هیئت امنای گلزار شهدای استان شد و گفت: هیئت امنای گلزار مرکز استان و مراکز سایر شهرستان ظرف یک ماه آینده و هیئت امنای دیگر گلزارها ظرف 6 ماه آینده تشکیل شود.
 
وی تصریح کرد: نشست ساماندهی گلزار شهدا در سایر شهرستان‌ها تشکیل و بر تکمیل گلزارها تأکید شود.
 
انتهای پیام/ف - س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.