شهبازی: باشگاه نفت مستندات خود را ارائه دهد / بهرامی بازیکن استقلال است

مسئول نقل و انتقالات لیگ برتر گفت: با دستور تاج دیگر هیچ بازیکنی نمی تواند با قانون دریافت کمتر از 50 ردصد از مطالباتش فسخ قرارداد کند.

مصطفی شهبازی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره فسخ قراردادهای بازیکنان لیگ برتری به دلیل دریافت کمتر از 50 درصد مطالبات شان بیان کرد:
تنها 2 نفر به نام های علیرضا منصوریان و علیرضا بیرانوند از طریق همین قانون موفق شدند با باشگاه های خود فسخ قرارداد کنند و به استقلال و پرسپولیس بپیونددد اما با تصمیم تاج مبنی بر حذف این قانون از آیین نامه دیگر هیچ بازیکنی نمی تواند با استناد به این ماده فسخ قرارداد کند.

وی درباره عقد قرارداد حسین بهرامی با باشگاه استقلال خوزستان گفت: برای بهرامی بازیکن استقلال اهواز هیچ مجوزی را برای فسخ قرارداد صادر نکردیم و این فوتبالیست کماکان بازیکن استقلال اهواز است.
 
شهبازی افزود: پس از علیرضا منصوریان و علیرضا بیرانوند به دلیل دریافت کمتر از 50 درصد مبالغ قراردادشان با باشگاه نفت ، هیچ بازیکن دیگری به این دلیل قرارداد خود را فسخ  نکرده و بهرامی نیز کماکان بازیکن استقلال اهواز است.

مسئول نقل و انتقالات لیگ برتر در پایان درباره اعتراض باشگاه نفت گفت: اگر باشگاه نفت بتواند مستنداتی را مبنی بر اینکه بازیکن و مربی اش بیش از 50 درصد از مطالباتش را دریافت کرده ، ارائه دهد آنگاه کمیته انظباطی می بایست به چگونه فسخ قرارداد این بازیکنان رسیدگی کند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار