بندرعباس؛

ثبت نام یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر تا پايان تير

ثبت‌نام از کارآفرینان برای شرکت در یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر تا پايان تيرماه ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس، مدير اشتغال و كارآفريني اداره كل تعاون، كار ورفاه اجتماعي هرمزگان گفت: کارآفرینان می‌توانند تا تاریخ مذکور، مدارک و مستندات خود را از طریق درج در سامانه اینترنتی ارسال نمایند.
هادي ابراهيمي افزود: صاحبان کسب و کار دارای نوآوری و خلاقیت می توانند در مهلت اعلام شده به آدرس اینترنتیwww .karafarinanebartar.ir  مراجعه و نسبت به ثبت نام و تکمیل فرم‌ها و ارسال مستندات اقدام کنند.
وی گفت: جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر استان با هدف ترویج خلاقیت، نوآوری، توسعه فرهنگ کارآفرینی و ایجاد فضای تعامل برگزار مي شود
مدير اشتغال و كارآفريني اداره كل تعاون، كار ورفاه اجتماعي هرمزگان با اشاره به نحوه انتخاب کارآفرینان برتر استانی در جشنواره ملی کارآفرینان برتر کشور افزود: همه کارآفرینان منتخب در بخش‌های کشاورزی، صنعت و خدمات در جشنواره استانی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.
ابراهيمي گفت: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می­توانند به اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان هرمزگان و ادارات تابعه در شهرستانها مراجعه  و يا با شماره تلفن: 5-33661762 تماس حاصل نمايند.
پارسال «مژگان روستایی» مدیرعامل مزرعه و پارک کروکودیل «نوپك» به دلیل ارائه ایده نوآورانه، خلاقیت در کسب و کار، اشتغالزایی و تاثیر مثبت در استان هرمزگان به عنوان کارآفرین برتر کشور معرفي شد.
ثبت‌نام شرکت در یازدهمین جشنواره کارآفرینان به طور همزمان در سراسر کشور از 16 خرداد آغاز شد.
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.