اسکیت بازان امشب عازم ایتالیا می شوند

رقابت های جهانی اسکیت هاکی به میزبانی آسیاگو و روانا ایتالیا برگزار می شود،که ملی پوشان کشورمان امشب عازم این رقابت ها می شوند.

اسکیت بازان امشب عازم  ایتالیا می شوندبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان:بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی اسکیت در  رده سنی جوانان و بزرگسالان در 2 بخش بانوان و آقایان  میزبانی به  ایتالیا برگزار می شود.
دراین دوره از مسابقات تیم ملی اسکیت هاکی بزرگسالان در بخش آقایان برای سومین حضور خود و تیم ملی اسکیت هاکی  بانوان برای نخستین حضور خود عازم این دوره رقابت ها می شوند. در این مسابقات 72 تیم از 31 کشور جهان  در مجموع 1500 اسکیت باز حضور دارند . رقابت های جهانی اسکیت هاکی 2016  به میزبانی  آسیاگو و روانا ایتالیا برگزار می شود.

در بخش اول بانوان ملی پوشان کشورمان  طی روزهای 20 الی 27خرداد ودر بخش  آقایان از  28 خرداد ،عازم این رقابت ها می شوند. ملی پوشان اسکیت هاکی بانوان و آقایان در دو نوبت صبح و عصر زیر نظر مربیان تیم ملی هاکی تا اعزام به مسابقات جهانی به تمرینات آمادگی خود درآکادمی اسکیت مجموعه ورزشی انقلاب می پردازند. 
تیم ملی اسکیت هاکی کشورمان با حضور در رقابت های آسیایی تاکنون مقام های دوم وسوم آسیا و در بخش بانوان درسالهای حضور خود مقام سومی این رقابت ها را د ر کارنامه خود دارد.

کاوه صدقی سرمربی تیم ملی اسکیت هاکی است و رامین عتیقه چی نیز داور بین المللی کشورمان از سوی فدراسیون جهانی برای قضاوت برای هفتمین سال پیاپی به این دیدارها دعوت شده است.

تیم ملی اسکیت کشورمان  به  مسابقات جهانی ایتالیا به چشم بازیهای تدارکاتی نگاه می کندو به دنبال کسب تجربه در این رقابت ها است.هدف اصلی اسکیت بازان ایران  حضور خوب و کسب عنوان قهرمانی  یا نایب قهرمانی مسابقات آسیایی را در مهرماه است  که در بخش  بانوان ما یک دوره به مقام سومی و دربخش آقایان به مقام  دومی  در این رقابت ها را در کارنامه خود داراست..
تیم ملی اسکیت هاکی  مسایل برای حضوری پر قدرت در عرصه جهانی به ایتالیا اعزام می شود وامیدواریم به نتایج خوب و قابل قبولی در 2 بخش آقایان و بانوان اسکیت باز به میهن بازگردند..
.
همچنین در کنار رقابتهای جهانی  ایتالیا علاوه بر شرکت در مسابقات ،اردویی مشترک  به مدت 3 روز با ایرانیان مقیم خارج از کشور برگزار خواهد شد. .بازیکنان ایرانی خارج از کشور که به صورت حرفه ای اسکیت هاکی روی یخ   را دنبال می کنند  ، به تیم ملی اسکیت هاکی کشورمان  ملحق  می شوند که بتوانند با کمک آنها تیم خوب و مشترکی را تشکیل دهند و برای مسابقات ژاپن با تیمی پر قدرت حضور یابیم..
،نخستین حضور تیم ملی اسکیت روی یخ ، مسابقات المپیک زمستانی 2017 ژاپن در اسفند ماه  برگزار می شود که تیم ملی کشورمان به این رقابتها نیز اعزام می شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار