ساری،

توزیع مرغ 5 هزار و ۱۰۰ تومانی در مازندران

۸۴۰ تن گوشت مرغ باقیمت مصرف ‌کننده 5 هزار و ۱۰۰ تومان در طرح تنظیم بازار رمضان توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مدیر تنظیم بازار محصولات و نهاده‌ های کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی مازندران در جلسه تنظیم بازار استان گفت: ۸۴۰ تن گوشت مرغ باقیمت مصرف ‌کننده 5 هزار و ۱۰۰ تومان در طرح تنظیم بازار رمضان توزیع می شود.

حسین نگهدار افزود: علاوه بر مرغ، 5 تن گوشت قرمز باقیمت ۱۹ هزار ۵۰۰ تومان و ۲ هزار و ۴۵ تن شکر باقیمت ۲ هزار و ۵۰۰ تومان از اقلام تخصیصی طرح تنظیم بازار در ماه مبارک رمضان است.

وی گفت: هدف از اجرای طرح ضیافت، تثبیت قیمت‌ها در دامنه مناسب قیمتی و ایجاد تعادل در عرضه و تقاضا است و مسئولیت اجرای طرح ضیافت ماه مبارک رمضان به ستاد تنظیم بازار استان‌ها واگذار شد تا هر استان متناسب با ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها، نیاز و ملاحظات خود اقدامات لازم را در طرح ضیافت به عمل آورد.

مدیر تنظیم بازار محصولات و نهاده‌ های کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی مازندران افزود: پایش و افزایش عرضه و تأمین و توزیع کالاهای اساسی به‌منظور ایجاد ثبات در بازار و جلوگیری از کاهش نوسانات قیمت، برگزاری نمایشگاه‌های طرح ضیافت جهت عرضه مستقیم اقلام پرمصرف در این ایام باقیمت پایین ‌تر از قیمت بازار، برگزاری فروش‌های فوق‌العاده توسط فروشگاه‌های زنجیره‌ای و اصناف از اهداف اجرای طرح ضیافت است.

نگهدار گفت: بیش از ۶۰ فروشگاه تحت پوشش تعاونی روستایی استان باهدف حفظ آرامش و مدیریت بازار در سطح استان فعال هستند و طرح تشدید بازرسی و نظارت بر کیفیت و کمیت کالاهای توزیعی توسط دستگاه‌های نظارتی اجرا می‌ شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: ساری ، مرغ ، توزیع ، مصوب ، بازار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.