کمبود اعتبار عامل کندی اجرای جاده گناباد - مه ولات

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: کمبود اعتبار و مشکلات اجرایی، عامل کندی اجرای طرح دو بانده شدن جاده گناباد - مه ولات طی دو سال گذشته بوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدرضا اخوان عبداللهیان با اشاره به اینکه با پیگیری وزارت راه و شهرسازی و استانداری خراسان رضوی بخشی از این طرح از پیمانکار قبلی گرفته شد و در یک سال گذشته به پیمانکار دیگری واگذار شد، افزود: با رفع مشکلات و واگذاری این طرح به پیمانکار جدید، اجرای آن امسال با سرعت ادامه می‌یابد.

وی گفت: طول جاده دو بانده گناباد - مه ولات 70 کیلومتر است که 35 کیلومتر آن از گناباد تا کال‌شور در سال‌های گذشته توسط شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل منطقه شرق اجرا و 35 کیلومتر ابتدایی آن از کال شور تا سه‌راهی مهنه -مه‌ولات چهار سال پیش به پیمانکار بخش خصوصی واگذار گردید.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: باند نخست قطعه اول که به طول 10 کیلومتر در حوزه شهرستان گناباد است؛ 5 کیلومتر آن تا یکماه آینده به اتمام می‌رسد.

اخوان عبدالهیان مجموع اعتبار مورد نیاز برای اجرای طرح را 400 میلیارد ریال ذکر کرد و اظهار داشت: ارتقای سطح ایمنی و رفع نقاط حادثه خیز از اولویت‌های مورد توجه اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در حوزه راه ها است.

گفتنی است استان خراسان رضوی با 21 هزار کیلومتر جاده اصلی و فرعی، 120 کیلومتر آزاد راه و هفت هزار کیلومتر بزرگراه رتبه نخست حمل مسافر جاده ای و ریلی کشور را دارد و جزو استان‌های دارای بیشترین بزرگراه‌ محسوب می‌شود.

انتهای پیام//
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.