آیت الله خاتمی:

آلودگی های اقتصادی و اخلاقی نباید در جامعه شیوع پیدا کند

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: آلودگی های اقتصادی و اخلاقی جزء عوامل روی برگرداندن از انقلاب اسلامی است و ما نباید هرگز اجازه دهیم تا این آلودگی ها در جامعه شیوع پیدا کند.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیت الله سید احمد خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری عصر امروز در سی و یکمین محفل انس تیم های اضطرار دوران دفاع مقدس و اعضای بسیج جامعه پزشکی که در مسجد الزهرا دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد با اشاره به نقش آفرینی پزشکان تیم های اضطرار دوران مقدس اظهار داشت: برپایی این محفل انس این برکت را با خود به همراه دارد که فرهنگ جهاد و ایثار را در بین جامعه و خصوصاً جوانان زنده نگه  می دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: انتقال فرهنگ انقلاب به انقلابیون جوان به وسیله افراد انقلابی صورت می گیرد و مقام معظم رهبری در آخرین جلسه سال 94 مجلس خبرگان تاکید بسیاری بر انقلابی ماندن افراد داشتند.

خاتمی ادامه داد: برخی افراد فرهیخته ارزش های انقلاب را دنبال نمی کنند اما امروز شما پزشکان بسیجی با ارزش های انقلاب و خون شهدا تجدید بیعت نموده اید .آلودگی های اقتصادی و اخلاقی جزء عوامل روی برگرداندن از انقلاب اسلامی است و ما نباید هرگز اجازه دهیم تا این آلودگی ها در جامعه شیوع پیدا کنند.

وی ادامه داد: حکومت دینی ماموریتش مطرح کردن دین است و حکومتی که خودش را با سکولار یکی بداند جزء حاکمیت دینی محسوب نمی شود.فراموش کردن آرمان های انقلاب خطر بزرگ در زمان کنونی محسوب می شود و رزمندگان ما در 8 دفاع مقدس با اتکا به اسلام توانستند حکومت نمونه دینی و اسلامی را در جامعه برپا کنند.

وی در پایان یادآور شد: حساس نبودن نسبت به دشمن انقلاب و اسلام نوعی ارتجاع به حساب می آید و خداوند متعال در 2500 آیه قرآن کریم مسئله دشمن شناسی را به ما گوشزد کرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار