لرستان؛

حرکت کانون های مساجد به سمت پژوهش محوری

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد استان لرستان، پژوهش و کار مطالعاتی را جهت تحقق اشاعه فرهنگ دینی ضروری خواند و گفت: باید کانون های فرهنگی وهنری مساجد به سمت پژوهش محوری حرکت کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ حجت الاسلام موسوی افزود: فعالان مساجد در کانون های فرهنگی وهنری باید تلاش کنند برنامه محور باشند.

وی فعالیت های پژوهشی را کلید پیشرفت و توسعه پایدارخواند، افزود: پژوهش محوری بستر تحقق و توسعه برنامه های فرهنگی را در جامعه فراهم می کند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اهمیت کار مطالعاتی، گفت: باید در کانون های مساجد و بین فعالان خواهر و بردار هسته های پژوهشی تشکیل شود.

وی افزود: پژوهش محوری و به کار بستن نتایج پژوهش‌ها می تواند در ارائه راهکار‌ها و روش‌های مناسب در زمینه فعالیت های مسجد در جهت احیای مسجد تراز اسلامی موثر باشد.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد لرستان گفت: باید رابطان خواهر کانون های فرهنگی وهنری با برنامه ریزی مناسب در جهت خانواده و جایگاه زن در خانواده فعالیت عمده داشته باشند.

حجت الاسلام موسوی افزود: در این راستا فراخوان مقاله نویسی با عنوان احیای هویت و جایگاه زن مسلمان در مسجد تراز اسلامی در کانون های مساجد استان توزیع شده است.

وی همچنین با اشاره به آغاز اوقات فراغت کودکان و نوجوانان گفت: اوقات فراغت فرصتی برای عضو گیری در کانون های مساجد و برنامه ریزی برای ماندگاری آنان در مساجد است.

حجت الاسلام موسوی، افزود: در این راستا انتظار می رود فعالیت های بانوان عضو کانون های فرهنگی وهنری مساجد و رابطان خواهر کانون ها افزایش یابد.

انتهای پیام/م

برچسب ها: حرکت ، کانون ، مساجد ، پژوهش ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.