مهم ترین اخبار اقتصادی بیست و سوم خرداد ماه؛

چرا شیلات درباره تیلاپیا حرف نمی زند؟/ یارانه خرداد ماه چهارشنبه واریز می شود/ پیگیری خسارت ۴ میلیارد دلاری ناشی از تحریم

اعلام واریز یارانه خرداد ماه و حرف نزدن شیلات در باره تیلاپیا تا قرمز پوشی تالار شیشه ای از مهم ترین عناوین اقتصادی امروز.

به گزارش خبرنگاراقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛مهم ترین عناوین اقتصادی امروز به شرح زیر است:

سرنوشت تلخ کارخانه ارج بهانه ای شد برای بررسی وضعیت سایر واحدهای تولیدی که با شرایطی مشابه، ممکن است دیر یا زود به حال و روز این برند ایرانی دچار شوند.


ماهی تیلا پیا در مقایسه با ماهیانی که در کشور تولید می شود کیفیت پایینی دارد که امیدواریم افزایش تعرفه و افزایش قیمت، منجر به کاهش مصرف این محصول شود.


نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی گفت:ارائه تسهیلات با رقم های بالا تاثیر مثبتی در بازار ندارد و حتی سبب افزایش قیمت مسکن نیز می شود که به ضرر مستاجران تمام خواهد شد.


علی کاردر به عنوان مدیرعامل جدید شرکت ملی نفت ایران منصوب شد.


شصت و چهارمین مرحله یارانه نقدی چهارشنبه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.


پيک مصرف برق ديروز (شنبه 22خرداد) 45 هزار و 505 مگاوات بوده که این میزان نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل 41هزار و 685 بوده است.


با توجه به اینکه معاون شرکت پشتیبانی امور دام ، از افزایش نیافتن قیمت مرغ در ماه رمضان خبر داده بود، اما امروز قیمت مرغ با 300 تومان افزایش به مرز 6هزار و 600 تومان رسید.


شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس تهران در پایان معاملات با کاهش 42.22 واحدی به عدد 74 هزار و 807 واحد رسید.


یک زعفران کار نمونه گفت:با توجه به خشکسالی های اخیر متاسفانه از سوی وزارت جهاد کشاورزی برای آبیاری های نوین و قطره ای در مزارع خراسان هیچ اقدامی صورت نگرفته است.


بانک ملت در راستای پیگیری پرونده ارزیابی خسارت ۴ میلیارد دلاری خود نشست های متعددی در سطح کارشناسی و مدیریتی با وکلای حقوقی بین المللی انگلیسی برگزار کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار