اردبیل؛

انتخاب علی نظری به عنوان رئیس هیات فوتبال خلخال

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: با پیشنهاد اداره کل ورزش و جوانان خلخال و موافقت هیات فوتبال استان اردبیل علی نظری فرماندار خلخال به عنوان رئیس جدید هیات فوتبال خلخال انتخاب شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ صمد نوتاش در جلسه ساماندهی مدارس فوتبال در اردبیل اظهار داشت: با پیشنهاد اداره ورزش و جوانان خلخال و موافقت هیئت فوتبال استان اردبیل علی نظری شیخ‌احمد، به عنوان رئیس جدید هیئت فوتبال شهرستان خلخال معرفی شد و انتظار می‌رود با حضور این فرد کاردان زیرساخت‌های توسعه فوتبال در شهرستان خلخال فراهم شود و فوتبال خلخال روند صعودی را بپیماید.

وی گفت: شهرستان خلخال ظرفیت‌های بسیار بالایی در رشته ورزشی فوتبال دارد و تیم خلخال دشت که یکی از تیم‌های خوب استان اردبیل در مسابقات کشوری است می‌تواند با برنامه‌ریزی مناسب در مسابقات کشوری خوش درخشیده و به سطح بالای فوتبال ایران صعود کند.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل از برنامه‌ریزی برای ساماندهی مدارس فوتبال در استان به ویژه شهرستان خلخال خبر داد و افزود: با شروع فصل تابستان استقبال خانواده‌ها برای ثبت نام فرزندانشان در مدارس فوتبال بالا بوده و مجوز مدارس فوتبال توسط هیئت فوتبال صادر می‌شود و حضور یا دعوت بازیکنان در اردوها و مسابقات تیم ملی در رده نونهالان وشرکت در فستیوال‌های انتخابی ازطریق مدارس فوتبال مجوزدار انجام شده و باید خانواده‌ها در این زمینه آگاهی همه‌جانبه‌ای داشته باشند.

نوتاش یکی از برنامه‌های مهم هیئت فوتبال استان را استعدادیابی در رشته‌های پایه فوتبال عنوان کرد و گفت: برگزاری جشنواره استعدادیابی فوتبال سال گذشته در کشور بسیار خوب بوده و امسال نیز این استعدادیابی‌ها به صورت همه جانبه در مناطق مختلف استان تداوم می‌یابد تا بتوانیم بازیکنان خوبی رابه استان و کشور همچون سال‌های گذشته معرفی کنیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.