اصفهان؛

اجرای طرح قرآنی " چتری برای همه"

طرح قرآنی «چتری برای همه» با تبیین دستورالعمل‌های قرآن کریم برای زندگی در جامعه امروز، در پایگاه‌های بسیج مساجد و محلات سراسر استان اصفهان اجرا می‌شود.

مدیر دارالقران بسیج اصفهان از طرح قرآنی "چتری برای همه " که با موضوع "زندگی در سایه قران " در 50 کارگاه آموزشی در پایگاه مقاومت بسیج مساجد و محلات برگزار می شود خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عظیم هاشم زاده با اشاره به اینکه این طرح قرآنی از تابستان سال جاری به مرحله اجرا گذاشته می شود افزود: روش درست اندیشیدن و درست تدبیر کردن درباره ی آیات قرآن با رویکرد کاربرد مفاهیم و دستورات اسلامی از اهداف اجرای این طرح است.

وی با بیان اینکه این طرح به‌صورت مشارکتی و مردمی انجام می‌شود افزود: مردم علاوه براینکه اعتقاد دارند تلاوت آیات قرآن کریم ثواب دارد، با دستورات اسلامی آشنا شده و فرمان‌هایی که قرآن کریم صادر کرده را به همراه روایات اهل بیت(ع) به‌عنوان یک دستورالعمل جامع، برای زندگی خود می‌پذیرند و به آن عمل می‌کنند.

گفتنی است تا کنون 4 دوره تربیت مربی قرآن کریم توسط دارالقرآن بسیج اصفهان برگزار شده است وحدود 230 نفر در مؤسسه قرآنی بسیج در خمینی‌شهر و شهرهای مبارکه، فلاورجان و زیباشهر به صورت تخصصی آموزش دیده‌اند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار