جام ملت های اروپا 2016 را آنلاین با آیفون دنبال کنید

در این گزارش قصد معرفی نرم افزار یورو ۲۰۱۶ را داریم تا با بهترین امکانات ممکن این بازی ها را دنبال کنید .

به گزارش دریچه فناوری  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ،جام ملت‌های اروپا ۲۰۱۶ یا یورو ۲۰۱۶ پانزدهمین دوره مسابقات فوتبال تیم‌های ملی کشورهای اروپایی است که هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود.
 این مسابقات قراراست در تاریخ ۱۰ ژوئن ۲۰۱۶ آغاز شده و در ۱۰ ژوئیه ۲۰۱۶ به پایان برسد. حال در این گزارش قصد معرفی نرم افزار یورو ۲۰۱۶ را داریم تا با بهترین امکانات ممکن بتوانید این بازی ها را دنبال کنید . 
 
جام ملت های اروپا 2016 را آنلاین با آیفون دنبال کنید + آموزش

آموزش استفاده از نرم افزار یورو 2016 :

شما پس از دانلود برنامه و هنگامی که آن را باز می کنید ، با پیغام انتخاب تیم و بازکین مورد علاقه مواجه خواهید شد . هر تیمی که دوست دارید در یورو ۲۰۱۶ موفق شود را انتخاب کنید و سپس به انتخاب بازیکن های مورد علاقه بپردازید . دقت کنید که فقط قادر به انتخاب یک تیم می باشید ، اما انتخاب تعداد بازیکنان محبوبت اینگونه نیست . این اطلاعات برای این گرفته میشود تا وقتی که موارد مورد علاقه شما ، کار خاصی را انجام دادند ، به شما از طریق نوتیفیکیشن اطلاع رسانی شود . 

اولین صفحه خلاصه ای از اخبار و وضعیت کلی مسابقات می باشد . این برنامه شامل قسمت های مختلفی میباشد که به طور خلاصه آن ها را معرفی خواهیم کرد . 

سر برگ Matches : در این بخش زمان کلیه مسابقات و همچنین جدال تیم های مدعی معرفی میگردند . تیم ها در این بخش برای راحتی دسترسی به صورت گروهی قرار گرفته اند . 

سربرگ Latest : در این بخش کلیه اخبار مربوط به یورو ۲۰۱۶ قرار می گیرد .  همچنین می توانید ویدیوهای مهم از جمله ویدیوی گل ها را در این سربرگ مشاهده کنید .

سربرگ Groups : در این سربرگ نیز کلیه تیم ها به تفکیک گروه ها قرار گرفته اند . در این دوره از مسابقات ، ۲۴ تیم حضور دارند که در ۶ گروه ۴ تایی تقسیم شده اند . میتوانید یک نگاه کلی علاوه بر دانستن رتبه هر تیم در گروه ببینید . 

سربرگ Teams : در این بخش نیز ، کلیه تیم ها به همراه اسامی بازیکنان و مربیان و کادر فنی ذکر شده است . 

سربرگ Players : در این بخش اطلاعات بازیکنانی که دنبال کرده اید را خواهید یافت . همچنین اگر دنبال بازیکن خاصی هستید ، می توانید از گزینه Find بازیکن مورد نظر را پیدا کنید . 



تصاویری از محیط برنامه :

جام ملت های اروپا 2016 را آنلاین با آیفون دنبال کنید + آموزش

جام ملت های اروپا 2016 را آنلاین با آیفون دنبال کنید + آموزش

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار