برای پیشگیری از ابتلاء به بیماری زیکا صورت می گیرد؛

آموزش چهره به چهره کاروان اعزامی به ریو2016

تمامی اعضای کاروان اعزامی ورزش ایران به بازی های المپیک و پارالمپیک 2016 ریو دوژانیرو پیش از اعزام به برزیل در فرودگاه تحت آموزش های رودررو قرار می گیرند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛به دنبال پیگیری های فدراسیون پزشکی ورزشی و هماهنگی با مدیریت مرکز بیماری های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعضای تیم ملی والیبال پیش از اعزام به لیگ جهانی توسط کارکنان پایگاه مراقبت بهداشت مرزی در فرودگاه امام خمینی(ره) تحت آموزش های چهره به چهره قرار گرفتند و بروشور و پمفلت آموزشی در اختیار آنها قرار گرفت.

این خدمات آموزشی قرار است به تمامی اعضای کاروان اعزام به المپیک ارائه شود به این ترتیب اعضای کاروان علاوه بر اینکه پیش از اعزام تحت این آموزش ها قرار می گیرند که پس از بازگشت به تهران نیز نکات لازم برای مراقبت چهار هفته ای به آنها ارائه خواهد شد تا در صورت وجود هرگونه علائم بیماری بلافاصله نسبت به درمان خود اقدام کنند.

علاوه بر این فدراسیون پزشکی ورزشی تا زمان اعزام کاروان به المپیک مشاوره های لازم را در این خصوص به تیم های ملی ارائه داده و می دهد.

این برنامه آموزشی به دنبال شیوع گسترده بیماری زیکا در برزیل صورت می گیرد، بیماری که عوارض عصبی آن در برخی بیماران و نوزادان به دنیا آمده باعث ایجاد نگرانی های بهداشتی بین المللی شده و از 12 بهمن 1394 از طرف سازمان بهداشت جهانی اعلام فوریت بهداشتی در ابعاد بین المللی شده است.



انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار