هکرهای آنانیموس: پس از حادثه تروریستی اورلندو، جنگ اینترنتی با داعش بی‌معنی است

گروه هکرهای آنانیموس در پیامی توییتری، اعلان جنگ با داعش را احمقانه خواند و از هکرهایی که داعش را هدف می‌گرفتند، انتقاد کرد.

هکرهای آنانیموس: پس از حادثه تروریستی اورلندو، جنگ اینترنتی با داعش بی‌معنی استبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبگاه میک، گروه هکرهای آنانیموس در پیامی توییتری، اعلان جنگ با داعش را احمقانه خواند و از هکرهایی که داعش را هدف می‌گرفتند، انتقاد کرد. این پیام هکرها را متهم کرد تنها با انجام اقدامات ناهماهنگ و کودکانه می‌کوشند احساس مهم بودن در جهان داشته باشند. این گروه تاکید کرد: پس از اقدام تروریستی اورلندو، اعلان جنگ با داعش بی‌معنی است.

بر این اساس، از سال 2015 یک سازمان رده ‌بالا از هکرهای فعال با هشتگ علیه داعش، با تلاش‌های بی‌وقفه دهها داوطلب، حساب توییتری تروریست‌های داعش را شناسایی و آنها را هک می‌کرد. 

با این وجود، سخنگوی آنانیموس در پیامی اعلام کرد: به نظر می‌رسد حذف داعش از اینترنت غیر ممکن است. از سوی دیگر، دسته‌ای از هکرها که خود را "گروه امنیتی شبح" می‌نامند از هکرهای آنانیموس جدا شده‌ و با دولت فدرال همکاری می‌کنند. هدف این هکرها مسدود کردن حساب‌های افراط‌گرایان و قطع روابط میان آنها است. 

با این حال، گروه هکرهای آنانیموس با انتقاد از گروه امنیتی شبح در پیامی اعلام کرد: همکاری هکرها با دولت کاملا احمقانه است زیرا در آینده سبب مسدود شدن هر اقدام ضد دولتی می‌شود. 

این گزارش در پایان می‌نویسد: چرا گروه هکرهای آنانیموس از این امر انتقاد می‌کنند؟ پاسخ این است که این گروه ساختاری با قدرت مرکزی ندارد. هر کسی می‌تواند به صورت ناشناس اقدام به ایجاد حساب کاربری توییتر کند و به گروه‌های فعال در زمینه هک بپیوندد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار