نویسنده گاردین در حین گفتگوی تلویزیونی درخصوص حادثه اورلندو صحنه را ترک کرد + فیلم

اون جونز، نویسنده روزنامه گاردین و نماینده جامعه همجنس‌گرایان، مدعی است حادثه اورلندو، حمله‌ای علیه همجنس‌گرایی است.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز یکشنبه حادثه مرگبار تیراندازی در یک باشگاه متعلق به همجنس‌گرایان در شهر اورلندو در ایالت فلوریدای آمریکا دست کم 50 کشته بر جای گذاشت.
اون جونز، نویسنده «گاردین» و یکی از معروف ترین نمایندگان جامعه همجنس‌گرایان، در گفتگوی تلویزیونی شبکه «اسکای نیوز» در خصوص این حادثه حاضر شد.

در این گفتگو، جونز به طور مکرر این حادثه را حمله ای تروریستی می‌خواند که افراد همجنس‌گرا را هدف قرار داده است. مجری برنامه و جولیا هارتلی بروئر، میهمان دیگر این برنامه، با نظرات جونز مخالف بودند.
جونز در این برنامه گفت: «عامل این حمله، هیچ اعتقادی نداشته است. هیچ دین و مذهبی نداشته است. این حادثه، حمله ای بین المللی علیه جامعه همجنس‌گرایان بود.»

مجری برنامه، که سعی در منحرف کردن سخنان جونز داشت، گفت: «این حادثه، به طورکلی حمله ای علیه آزادی عموم مردم بود، نه فقط همجنس گرایان.»
در ادامه این بحث جونز همچنان بر این موضوع اصرار داشت که این حادثه، علاوه بر حادثه ای تروریستی، یک جنایت ضد همجنس گرایی نیز است. با بالاگرفتن بحث بین میهمانان برنامه، جونز در نهایت با عصبانیت صحنه را ترک کرد.

لینک دانلود




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار