رضا لک:

خودرایی برخی مسئولان به فوتسال آسیب می زند/ تمام قدرتم را برای قهرمانی به کار می گیرم

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: نظرات و تصمیمات غیر کارشناسانه تصمیم گیرنده ها ضربه مهلکی به بدنه فوتسال ایران وارد می کند.

تصمیمات شخصی به فوتسال آسیب می زند/ تمام قدرتم را برای قهرمانی به کار می گیرمرضا لک سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: لیگ فوتسال ایران امسال با مشکلات فراوانی مواجه است زیرا برنامه ریزی صورت گرفته برای لیگ غیر کارشناسی است و هیج توضیح فنی ای ندارد از سوی دیگر افراد تاثیرگذار در تصمیمات اهمیتی به شرایط نمی دهند با این رویه آسیب جبران ناپذیری به سطح کیفی مسابقات لیگ وارد می شود .

وی افزود: با توجه به تقویم شلوغ ورزشی فوتسال در سال جاری مسئولان باید پس از اتمام رقابت های سال گذشته برای تاریخ شروع لیگ جدید تصمیم گیری می کردند تا تیم ها برنامه ریزی درس و به جایی در رقابت ها شرکت کنند، تحت این شرایط بهترین زمان برای شروع لیگ خردادماه بود تا باشگاهها برای پی ریزی یک تیم ملی هماهنگ و آماده تلاش کنند اما حالا با توجه به شرایط و بی سر و سامانی ها تقاضا دارم که اشتباه از دست رفتن زمان برای آغاز بازی ها را با اشتباه دیگیری جبران نکنند تا لیگ در مرداد ماه آغاز نشود.

***به تیم ملی کمک نکردیم  حال با شروع لیگ به باشگاهها صدمه نزنیم
لک تصریح کرد: آماده سازی تیم ها در چماه مبارک رمضان برای انجام تنها 4 بازی در مدت زمان 20 روز و تعطیلی لیگ به مدت 2 ماه و باز هم آغاز دوباره لیگ هیچ توحیه فنی ندارد و بهتر است حالا که با آغاز رقابت ها به تیم ملی کمکی نکردیم از این پس با تصمیمی غیر منطقی به باشگاهها صدمه نزنیم و مسئولان این اجازه را صادر کنند تا لیگ پس از رقاتبت های جام جهانی آغاز شود.

***سکوتم را شکستم تا حاشیه سازان کمی آرام بگیرند
سرمربی تیم فوتسال گیتی پسن پس از سکوت بلند مدت رسانه ای از حواشی ایجاد شده پیرامون خودش و گیتی پسند گفت:طی هفته گذشته مواردی مطرح شد که موجبات نگرانی بازیکنان و هواداران را به وجود آورد به همین دلیل لازم دانستم در خصوص مسائلی صحیت کنم تا کسانی که در پی حاشیه سازی هستند آرام بگیرند.

پس از پایان رقابت های فصل گذشته و با توجه به اینکه یک فصل دیگر باید با گیتی پسند همکاری می کردم، جلسه ای داشتیم تا در مورد رفع مشکلات مالی سالهای گذشته و همچنین برنامه ریزی برای سال آینده مذاکره کنیم در این راستا برنامه هایم را به طاهری مدیرعامل وقت باشگاه ارائه دادم تا برخلاف سالهای گذشته که استارت دیرهنگام در فصل نقل و انتقالات باعث مشکلات فنی بود، سال جاری پر قدرت در این بازار حضور داشته باشیم اما مشکلات زیاد پیرامون باشگاه و دست آخر تغییرات مدیریتی باعث شد تا بازیکنان مورد نظر جدب دیگر تیم ها شوند.

لک در ادامه بیان داشت: به هر حال با از دست رفتن زمان و بهترین موقعیت برنامه جدیدی را به جنتی دادم تا باشگاه طبق برنامه های خموردنظر در نقل و انتقالات فعالیت داشته باشد و تیم برای حضوری پر قدرت در لیگ و همچنین با پوشش نقاط ضعف خود تمرینات را آغاز کند.

این تمام جریانی بوند که در مذاکرات دو طرفه من با باشگاه گیتی پسند رخ داد البته در مرحله ای به دلیل مطالبت گذشته برای تصمیم گیری به زمان احتیاج اشتم که این مورد به قدری طبیعی و روتین است که نمی دانم برخی رسانه ای ها چطور برای ماهیگیری آب را گل آلود کردند. مثل همیشه به دنبال حاشیه نیستم و به حاشیه سازان کوچکترین اهمیتی نمی دهم فقط یک خسته نباشید می کویم که از حالا با تمام توان خود قصد ایجاد مشکل در تیم را دارند.

وی اظهار داشت: لازم می دانم از بازیکنانی که با شرایط متفاوت گیتی پسند نسبت به سالهای گذشته، به خاطر هواداران و علاقه با فوتسال گیتی پسند و  من در تیم ماندگار شدند یا به اصفهان آمدند، تشکر کنم.

با وجود دوستانم در باشگاه گیتی پسند، دستیارانم در کادرفنی، بازیکنانم و همه افرادی که در تیم متحمل فشار و زحمت هستند و با شناخت مشکلات سالهای گذشته و تجربه گرانبهایی که حالا داریم، تیمی پر قدرت و با انگیزه ای را راهی رقابتها می کینم تا با کمک خدا و اجرایی کردن برنامه های فنی یکی از مدعیان لیگ باشیم و در آخر در اصفهان جشن قهرمانی بگیریم.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.