نقوی‌حسینی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اساسنامه فراکسیون ولایت به زودی تدوین می‌شود/ برخی قصد جدایی دارند

نماینده مردم ورامین و پیشوا گفت: در آینده‌ای نزدیک جلسه مجمع عمومی این فراکسیون به منظور انتخاب هیات رییسه و تدوین اساسنامه مشخص شود.

به زودی اسانامه و هیات رییسه فراکسیون ولایت انتخاب می‌شود/ برخی قصد جدایی ار فراکسیون ولایت را دارندسیدحسین نقوی حسینی نماینده مردم قرچک، ورامین و پیشوا در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به روند تشکیل فراکسیون ها در مجلس دهم اظهار داشت: پس از تشکیل مجلس دهم نمایندگان اصولگرا از طیف‌های مختلف تلاش کردند تا یک فراکسیون واحد را تشکیل دهند.

وی ادامه داد: به همین جهت نشست‌های بسیار متعدد در این راستا تشکیل شد که  البته از طیف‌های مختلف اصولگرایی بود به طور مثال یکبار آیت الله موحدی کرمانی نمایندگان را دعوت کرد و در آن نشست یک کمیته 7نفره تشکیل شد.

نماینده مردم ورامین و پیشوا گفت: در نهایت با نشست‌های مشترکی که با علی لاریجانی برگزار شد همه تصمیم گرفتند تمامی طیف‌های اصولگرایی یک فراکسیون را تشکیل دهند و فراکسیون فراگیر تشکیل شود که این فراکسیون شامل همه نمایندگان غیر از اعضای لیست امید بود.

نقوی تصریح کرد: بنابراین همه افراد از اختلاف های خود گذر کردند تا یک فراکسیون واحد شکل بگیرد و پس از تشکیل فراکسیون نشستهایی برگزار شد  که در نهایت به انتخابات هیات رییسه رسیدیم، تمام اعضای فراکسیون به این نتیجه رسیدند که بهترین گزینه برای ریاست آقای لاریجانی است.

وی افزود: در حال حاضر فراکسیون ولایت کارخود را به رسمیت آغاز کرده است اما قرار است در آینده‌ای نزدیک جلسه مجمع عمومی این فراکسیون به منظور  انتخاب هیات رییسه و تدوین اساسنامه مشخص شود.

نماینده مردم ورامین و پیشوا گفت: البته در این میان شنیده می‌شود که برخی قصد دارند فراکسیون دیگری تشکیل شود و از فراکسیون ولایت جدا شوند که باید بگویم ما نمی‌توانیم مانع جدایی کسی از این فراکسیون شویم.

نقوی حسینی در خصوص نارضایتی خود نسبت به تعداد رای های داده شده به گزینه های اصولگرایان در هیات رییسه اظهار داشت: من نسبت به عدم وجود رفتار فراکسیونی در آرای داده شده اعتراض داشتم.

وی افزود: وقتی نماینده ای می‌پذیرد با یک فراکسیون کار کند و در جلسات آن شرکت می کند و همه عهد می بندند که به کاندیدای مورد نظر فراکسیون مذکور رای بدهند لذا افراد باید متعهد به تصمیمهای جمعی باشند البته  چنین اعتراضهایی در فراکسیون امید نیز نسبت به رفتارهای برخی از نمایندگان نیز دیده می‌شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار