ارزش واقعی یارانه چقدر است؟/ برق رایگان، پاداش کشاورزان تبریز در تابستان

کارشناسان معتقدند که مبلغ یارانه باید سالانه افزایش 10 درصدی را تجربه می کرد تا ارزش آن در تمامی سال های اجرایی حفظ می شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ضرر دو میلیارد یورویی تاخیر راه اندازی پالایشگاه ستاره خلیج فارس تا ارزش واقعی یارانه از مهم ترین رویدادهای اقتصاد و انرژی در هفته ای که گذشت؛

در حالی که قرار بود پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج فارس در نیمه اول سال جاری وارد مدار شود، شنیده ها حاکی از تاخیر مجدد در تحقق این امر است.


یارانه خردادماه ساعت 24 امشب به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.


سازمان بهره‌وری انرژی ایران اعلام کرد؛ ایران همسو با سیاست‌ها و برنامه‌های جهانی برای کمک به رفع بحران انرژی اقدام به حذف لامپ‌های رشته‌ای کرده است.


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: مشترکین کشاورزی با خاموش کردن 4 ساعته پمپ‌های آب، می‌توانند از 20 ساعت برق رایگان برخوردار شوند.


وزیر امور اقتصادی و دارایی از تلاش برای نزدیک شدن نرخ سود بانکی به تورم تا یک فاصله سه تا چهار واحدی خبر داد.


وزیر اقتصاد با اشاره به تحقق رشد اقتصادی 5درصدی در سال 95 ، از احتمال تحقق این امر در اثر افزایش تولید و قیمت نفت ابراز نگرانی کرد.


کارشناسان معتقدند اخذ مالیات از بنگاههای کوچک و بزرگ باید متناسب با درآمدهای آنها باشد این در حالیست که عدالت در این بخش به صورت واقعی اجرا نمی شود.


رییس بخش خشکی طرح توسعه فاز 12 پارس جنوبی ضمن اعلام بهره برداری از واحد تصفیه گازهای پسماند روند فعالیت این فاز را طی دو سال گذشته تشریح کرد.


کارشناسان معتقدند که مبلغ یارانه باید سالانه افزایش 10 درصدی را تجربه می کرد تا ارزش آن در تمامی سال های اجرایی حفظ می شد.

برخی کارشناسان سرمایه گذاری خارجی را لازمه اقتصاد مقاومتی می دانند و برخی حل مشکلات داخلی موجود در بخش تولید و صنعت را اولین شرط تحقق این شعار عنوان کرده اند.

انتهای پیام/









اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار